Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może innemu z Was przyda się moje drobne doświadczenie z Warriorkiem. Na początku terkotał pasek przy kółku zdawczym kiedy popychałem do przodu wyłączony motocykl (serwis to zignorował sprawdzając napięcie paska). Potem przy hamowaniu silnikiem słychać było ocieranie o pokrywkę kółka zdawczego. Gdy w tym momencie wyłączyłem sprzęgło lub zacząłem przyśpieszać ocieranie ustępowało. Ostatecznie po rozebraniu okazało się, żę pękła podkładka zabezpieczająca nakrętkę koła zdawczego i nakrętka się poluzowała. Na zdjęciu widać znaleziony kawałek resztę podkładki.

post-64721-0-47870500-1407154852_thumb.jpg

post-64721-0-32987300-1407154987_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoi taki w Poznaniu w firmie Lidor a jesli chodzi o kopie to masz racje w koncu warrior to japonska wariacja V-roda

ciekawa opinia zważywszy na to, że oba motocykle weszły mniej więcej w tym samym czasie na rynek. Moim zdaniem to właśnie Harley podchwycił od Japończyków ideę szybkiego cruisera, nawiązując do Yamahy v max ( nawet nazwa zbliżona) czy Hondy magny ( zastosowanie sportowego silnika)...

Jeździłem v rodem muscle i mnie ten motocykl totalnie rozczarował. Gorzej sie prowadzi, gorzej hamuje i nawet wydaje sie , że jest dużo słabszy od warriora, gdy chce sie jechać przy podobnych prędkościach obrotowych. Powodem jest zastosowanie silnika , który moc i Nm osiąga przy prawie dwa razy wyższych obrotach niż V2 warriora i chcąc jechać sprawnie, trzeba utrzymywać wysokie obroty silnika, co mnie się w ogóle nie podobało.

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zgadzam sie w zupełności, po pierwszym skradzionym Warriorze, w 2011 jeździłem Night Rodem. Prowadzenie, szczególnie w winklach, hamowanie (spowalnianie!), zużycie paliwa i 1k innych rzeczy - kupa. Lepiej się prowadzi żelazko. Puściłem szybko gada i sprowadziłem następnego Warriora, którego odbiorą mi po moim trupie.

Turystycznie Warriorem zrobiłem po wsiech stranach Jewropy pare kilometrów, nigdy mnie nie zawiódł, wszędzie dojechałem - nawet ma funkcję enduro - zdarzało się w Albanii korytem suchej rzeki jechać.

To jest tak jak z Mustangiem z 1969, nigdy się nie opatrzy, nigdy nie zestarzeje, nie produkują, a ludzie się za nim zabijają...

 

jacek_69 - świat jest mały - też Jacek, też 1969, też Warrior, a w 3miescie mam siostrę rodzoną... hehe :)

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w zupełności, po pierwszym skradzionym Warriorze, w 2011 jeździłem Night Rodem. Prowadzenie, szczególnie w winklach, hamowanie (spowalnianie!), zużycie paliwa i 1k innych rzeczy - kupa. Lepiej się prowadzi żelazko. Puściłem szybko gada i sprowadziłem następnego Warriora, którego odbiorą mi po moim trupie.

Turystycznie Warriorem zrobiłem po wsiech stranach Jewropy pare kilometrów, nigdy mnie nie zawiódł, wszędzie dojechałem - nawet ma funkcję enduro - zdarzało się w Albanii korytem suchej rzeki jechać.

To jest tak jak z Mustangiem z 1969, nigdy się nie opatrzy, nigdy nie zestarzeje, nie produkują, a ludzie się za nim zabijają...

 

jacek_69 - świat jest mały - też Jacek, też 1969, też Warrior, a w 3miescie mam siostrę rodzoną... hehe :)

 

Tak świat jest mały to wiem ale i tak jestem zaskoczony bo dużo tych podobieńst no nie mam siostry (o żadnej nie wiem) ale cala reszta podobieństw ... Jak mi napiszesz ze tez masz wnuczke to runę

 

Wracając to Warriora to jak pisałem wcześniej czasem mam ochotę coś w nim zmienić ale z drugiej strony dłuuuugo szukałem takiego "fabrycznego" i w sumie wszystko mi sie w nim podoba :) , macie doświadczenia np. z firmą Kuryakyn - manetki, tempomat, no i nr 1 na dzisiaj to szyba wiem że szpeci że psuje "linie" itd itp ale robi się coraz chłodniej a znam uczucie jak to jest jeździć chociaż trochę schowanym co powiedzie o windvest http://www.windvest.com/

?

Edytowane przez jacek_ 69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , dawno mnie tu nie bylo , a to nie pamietam , a to nie mam czasu:)
pozdrawiam wszystkich

i moze pochwale sie jednym zdjeciem

na ktorym widac efekty po hamowaniu na ch***wym sliskim asfalcie i i w dodatku mokrym po deszczu

 

teraz szukam pomyslu, jak pomalowac a ze nie mam jak narazie to jezdze tak

bo w sumie nic wiecej nie ucierpialo tylko pucha filtra, troche kierownica sie podgiela

i pret oslaniajacy tlumik...dziwne ale nie mam nawet rysy na lusterku

post-37140-0-60888900-1408665043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Czy rozbieraliście może kiedyś mechanizm zmiany biegów? Chodzi mi o to miejsce, gdzie wchodzi do skrzyni biegów. Zaczął mi się tam dość mocno pocić i pewnie na zimę będę musiał to rozebrać i wymienić oring? uszczelniacz? czy co tam jest.

 

Udanej soboty!

Edytowane przez angelcorpse
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak świat jest mały to wiem ale i tak jestem zaskoczony bo dużo tych podobieńst no nie mam siostry (o żadnej nie wiem) ale cala reszta podobieństw ... Jak mi napiszesz ze tez masz wnuczke to runę

 

Wracając to Warriora to jak pisałem wcześniej czasem mam ochotę coś w nim zmienić ale z drugiej strony dłuuuugo szukałem takiego "fabrycznego" i w sumie wszystko mi sie w nim podoba :) , macie doświadczenia np. z firmą Kuryakyn - manetki, tempomat, no i nr 1 na dzisiaj to szyba wiem że szpeci że psuje "linie" itd itp ale robi się coraz chłodniej a znam uczucie jak to jest jeździć chociaż trochę schowanym co powiedzie o windvest http://www.windvest.com/

?

Wnuczki jeszcze nie mam, ale coś mi sie wydaje że długo tak nie pociągnę - starsza córa ma 22 wiosny...

Co do szyby, zakładam na dłuższe wyjazdy, bez niej niestety nie obleci.

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wywalał u siebie AISa?

Czy poza wyeliminowaniem strzałów w tłumiki daje to coś?

Podłączyłem kompa pod power commandera- czy przy przekręconym kluczyku ( świecących kontrolkach), ale nie zapalonym silniku powinno mi wyświetlić jaką mam mapę? Czy silnik musi być zapalony? ( nie mogłem sprawdzić bo bak mam zdjęty)

 

Szukam lewej osłony AISa pod bakiem,osłony filtra powietrza, tylny błotnik - mogą być lekko uszkodzone, bo i tak będę je malował...

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wywalał u siebie AISa?

Czy poza wyeliminowaniem strzałów w tłumiki daje to coś?

Podłączyłem kompa pod power commandera- czy przy przekręconym kluczyku ( świecących kontrolkach), ale nie zapalonym silniku powinno mi wyświetlić jaką mam mapę? Czy silnik musi być zapalony? ( nie mogłem sprawdzić bo bak mam zdjęty)

 

Szukam lewej osłony AISa pod bakiem,osłony filtra powietrza, tylny błotnik - mogą być lekko uszkodzone, bo i tak będę je malował...

Zdjecie AISa niewiele daje u mnie nadal strzela. Tylko troche gratów i przewodów mniej. Mam oslone filtra na zbyciu i pare innych gratów, pózniej podeślę linka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniełem filtry na K&N zdemontowałem AISa i strzelanie w wydech ustało czasami strzeli ale sporadycznie

na zapłonie nie wyświetli Ci mapy tylko na pracującym silniku jest widoczna

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, a znacie kogoś kto sie zna na strojeniu power commandera - mam puste wydechy samson, oryginalne filtry, pc, a hamowonia wykazała 60 Km ( 70 na wale) na tylnym kole - dramat...

Skwara - masz k&n'y stożki ( BAK), czy wkładki w miejsce oryginalnych filtrów?

Mnie zostałą wkładka k&n tylko pod bakiem - druga zniszczyła sie w wypadku...może ktoś ma taką na zbyciu?

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załoz sobie stozkowe i wypierdziel te osłony boczne- puszki plastikowe , ładnie sie silnik prezentuje bez tego ja tak zrobiłem i jestem zadowolony , a co do strzelania w tłumnik to tak samo strzezlał jak i przed zdemontowaniem ale mi to akurat nie przeszkadza jezdze na pustych wydechach:) a i na stozkach zauważyłem ze predkosc maksymalna jest wieksza i przyspieszenie tez wiec warto sie pobawic;) wy[pierdzielic co zbedne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, a znacie kogoś kto sie zna na strojeniu power commandera - mam puste wydechy samson, oryginalne filtry, pc, a hamowonia wykazała 60 Km ( 70 na wale) na tylnym kole - dramat...

Skwara - masz k&n'y stożki ( BAK), czy wkładki w miejsce oryginalnych filtrów?

Mnie zostałą wkładka k&n tylko pod bakiem - druga zniszczyła sie w wypadku...może ktoś ma taką na zbyciu?

 

Nie jestem ekspertem, ale stożki + dobrze zgrana (zhamowana) mapa powinny załatwić temat. Te wszystkie dostępne mapy niewiele wg mnie dają. Pc Trzeba zgrywać na hamowni. Myślę, że na minus mocy (nominalnej) wpływają też podwójne puste wydechy, gdzieś kiedyś o tym czytałem...nie pamiętam gdzie:) mogę Ci podesłać moją mapę (stożki, ais wywalony, wydech orginalny z bafflem od cobry). Jak założyłem puste samsony (piękny ryk) spadek mocy był wyraźnie odczuwalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...