marinero Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 WitamMoże innemu z Was przyda się moje drobne doświadczenie z Warriorkiem. Na początku terkotał pasek przy kółku zdawczym kiedy popychałem do przodu wyłączony motocykl (serwis to zignorował sprawdzając napięcie paska). Potem przy hamowaniu silnikiem słychać było ocieranie o pokrywkę kółka zdawczego. Gdy w tym momencie wyłączyłem sprzęgło lub zacząłem przyśpieszać ocieranie ustępowało. Ostatecznie po rozebraniu okazało się, żę pękła podkładka zabezpieczająca nakrętkę koła zdawczego i nakrętka się poluzowała. Na zdjęciu widać znaleziony kawałek resztę podkładki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Stoi taki w Poznaniu w firmie Lidor a jesli chodzi o kopie to masz racje w koncu warrior to japonska wariacja V-rodaciekawa opinia zważywszy na to, że oba motocykle weszły mniej więcej w tym samym czasie na rynek. Moim zdaniem to właśnie Harley podchwycił od Japończyków ideę szybkiego cruisera, nawiązując do Yamahy v max ( nawet nazwa zbliżona) czy Hondy magny ( zastosowanie sportowego silnika)...Jeździłem v rodem muscle i mnie ten motocykl totalnie rozczarował. Gorzej sie prowadzi, gorzej hamuje i nawet wydaje sie , że jest dużo słabszy od warriora, gdy chce sie jechać przy podobnych prędkościach obrotowych. Powodem jest zastosowanie silnika , który moc i Nm osiąga przy prawie dwa razy wyższych obrotach niż V2 warriora i chcąc jechać sprawnie, trzeba utrzymywać wysokie obroty silnika, co mnie się w ogóle nie podobało. Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgadzam sie w zupełności, po pierwszym skradzionym Warriorze, w 2011 jeździłem Night Rodem. Prowadzenie, szczególnie w winklach, hamowanie (spowalnianie!), zużycie paliwa i 1k innych rzeczy - kupa. Lepiej się prowadzi żelazko. Puściłem szybko gada i sprowadziłem następnego Warriora, którego odbiorą mi po moim trupie.Turystycznie Warriorem zrobiłem po wsiech stranach Jewropy pare kilometrów, nigdy mnie nie zawiódł, wszędzie dojechałem - nawet ma funkcję enduro - zdarzało się w Albanii korytem suchej rzeki jechać.To jest tak jak z Mustangiem z 1969, nigdy się nie opatrzy, nigdy nie zestarzeje, nie produkują, a ludzie się za nim zabijają... jacek_69 - świat jest mały - też Jacek, też 1969, też Warrior, a w 3miescie mam siostrę rodzoną... hehe :) Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_ 69 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Zgadzam sie w zupełności, po pierwszym skradzionym Warriorze, w 2011 jeździłem Night Rodem. Prowadzenie, szczególnie w winklach, hamowanie (spowalnianie!), zużycie paliwa i 1k innych rzeczy - kupa. Lepiej się prowadzi żelazko. Puściłem szybko gada i sprowadziłem następnego Warriora, którego odbiorą mi po moim trupie.Turystycznie Warriorem zrobiłem po wsiech stranach Jewropy pare kilometrów, nigdy mnie nie zawiódł, wszędzie dojechałem - nawet ma funkcję enduro - zdarzało się w Albanii korytem suchej rzeki jechać.To jest tak jak z Mustangiem z 1969, nigdy się nie opatrzy, nigdy nie zestarzeje, nie produkują, a ludzie się za nim zabijają... jacek_69 - świat jest mały - też Jacek, też 1969, też Warrior, a w 3miescie mam siostrę rodzoną... hehe :) Tak świat jest mały to wiem ale i tak jestem zaskoczony bo dużo tych podobieńst no nie mam siostry (o żadnej nie wiem) ale cala reszta podobieństw ... Jak mi napiszesz ze tez masz wnuczke to runę Wracając to Warriora to jak pisałem wcześniej czasem mam ochotę coś w nim zmienić ale z drugiej strony dłuuuugo szukałem takiego "fabrycznego" i w sumie wszystko mi sie w nim podoba :) , macie doświadczenia np. z firmą Kuryakyn - manetki, tempomat, no i nr 1 na dzisiaj to szyba wiem że szpeci że psuje "linie" itd itp ale robi się coraz chłodniej a znam uczucie jak to jest jeździć chociaż trochę schowanym co powiedzie o windvest http://www.windvest.com/? Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez jacek_ 69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 witam , dawno mnie tu nie bylo , a to nie pamietam , a to nie mam czasu:)pozdrawiam wszystkichi moze pochwale sie jednym zdjeciemna ktorym widac efekty po hamowaniu na ch***wym sliskim asfalcie i i w dodatku mokrym po deszczu teraz szukam pomyslu, jak pomalowac a ze nie mam jak narazie to jezdze tak bo w sumie nic wiecej nie ucierpialo tylko pucha filtra, troche kierownica sie podgielai pret oslaniajacy tlumik...dziwne ale nie mam nawet rysy na lusterku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 heh, właśnie odebrałem bak od lakiernika - wygląda jak nowy! jak będziesz w Krakowie, to mogę polecić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Cześć. Czy rozbieraliście może kiedyś mechanizm zmiany biegów? Chodzi mi o to miejsce, gdzie wchodzi do skrzyni biegów. Zaczął mi się tam dość mocno pocić i pewnie na zimę będę musiał to rozebrać i wymienić oring? uszczelniacz? czy co tam jest. Udanej soboty! Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez angelcorpse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Tak świat jest mały to wiem ale i tak jestem zaskoczony bo dużo tych podobieńst no nie mam siostry (o żadnej nie wiem) ale cala reszta podobieństw ... Jak mi napiszesz ze tez masz wnuczke to runę Wracając to Warriora to jak pisałem wcześniej czasem mam ochotę coś w nim zmienić ale z drugiej strony dłuuuugo szukałem takiego "fabrycznego" i w sumie wszystko mi sie w nim podoba :) , macie doświadczenia np. z firmą Kuryakyn - manetki, tempomat, no i nr 1 na dzisiaj to szyba wiem że szpeci że psuje "linie" itd itp ale robi się coraz chłodniej a znam uczucie jak to jest jeździć chociaż trochę schowanym co powiedzie o windvest http://www.windvest.com/?Wnuczki jeszcze nie mam, ale coś mi sie wydaje że długo tak nie pociągnę - starsza córa ma 22 wiosny...Co do szyby, zakładam na dłuższe wyjazdy, bez niej niestety nie obleci. Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) czy ktoś wywalał u siebie AISa?Czy poza wyeliminowaniem strzałów w tłumiki daje to coś?Podłączyłem kompa pod power commandera- czy przy przekręconym kluczyku ( świecących kontrolkach), ale nie zapalonym silniku powinno mi wyświetlić jaką mam mapę? Czy silnik musi być zapalony? ( nie mogłem sprawdzić bo bak mam zdjęty) Szukam lewej osłony AISa pod bakiem,osłony filtra powietrza, tylny błotnik - mogą być lekko uszkodzone, bo i tak będę je malował... Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 czy ktoś wywalał u siebie AISa?Czy poza wyeliminowaniem strzałów w tłumiki daje to coś?Podłączyłem kompa pod power commandera- czy przy przekręconym kluczyku ( świecących kontrolkach), ale nie zapalonym silniku powinno mi wyświetlić jaką mam mapę? Czy silnik musi być zapalony? ( nie mogłem sprawdzić bo bak mam zdjęty) Szukam lewej osłony AISa pod bakiem,osłony filtra powietrza, tylny błotnik - mogą być lekko uszkodzone, bo i tak będę je malował...Zdjecie AISa niewiele daje u mnie nadal strzela. Tylko troche gratów i przewodów mniej. Mam oslone filtra na zbyciu i pare innych gratów, pózniej podeślę linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ja zmieniełem filtry na K&N zdemontowałem AISa i strzelanie w wydech ustało czasami strzeli ale sporadyczniena zapłonie nie wyświetli Ci mapy tylko na pracującym silniku jest widoczna Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) dzięki, a znacie kogoś kto sie zna na strojeniu power commandera - mam puste wydechy samson, oryginalne filtry, pc, a hamowonia wykazała 60 Km ( 70 na wale) na tylnym kole - dramat...Skwara - masz k&n'y stożki ( BAK), czy wkładki w miejsce oryginalnych filtrów?Mnie zostałą wkładka k&n tylko pod bakiem - druga zniszczyła sie w wypadku...może ktoś ma taką na zbyciu? Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Wklady K&N tez mamOgloszenie jest na olx jak cos to napisz na priva. We wtorek wracam z wakacji i wtedy moglbym wyslac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harus21 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 załoz sobie stozkowe i wypierdziel te osłony boczne- puszki plastikowe , ładnie sie silnik prezentuje bez tego ja tak zrobiłem i jestem zadowolony , a co do strzelania w tłumnik to tak samo strzezlał jak i przed zdemontowaniem ale mi to akurat nie przeszkadza jezdze na pustych wydechach:) a i na stozkach zauważyłem ze predkosc maksymalna jest wieksza i przyspieszenie tez wiec warto sie pobawic;) wy[pierdzielic co zbedne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 dzięki, a znacie kogoś kto sie zna na strojeniu power commandera - mam puste wydechy samson, oryginalne filtry, pc, a hamowonia wykazała 60 Km ( 70 na wale) na tylnym kole - dramat...Skwara - masz k&n'y stożki ( BAK), czy wkładki w miejsce oryginalnych filtrów?Mnie zostałą wkładka k&n tylko pod bakiem - druga zniszczyła sie w wypadku...może ktoś ma taką na zbyciu? Nie jestem ekspertem, ale stożki + dobrze zgrana (zhamowana) mapa powinny załatwić temat. Te wszystkie dostępne mapy niewiele wg mnie dają. Pc Trzeba zgrywać na hamowni. Myślę, że na minus mocy (nominalnej) wpływają też podwójne puste wydechy, gdzieś kiedyś o tym czytałem...nie pamiętam gdzie:) mogę Ci podesłać moją mapę (stożki, ais wywalony, wydech orginalny z bafflem od cobry). Jak założyłem puste samsony (piękny ryk) spadek mocy był wyraźnie odczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.