Gutekt1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 no ii przy 240 moto prowadzi się podobnie jak na fabrycznej. Przy szerszej już podobno nie tak przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gero3 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Faktycznie 240 wygląda naprawdę OK,miałem kiedyś Suzuki VZR1800 i tam jest właśnie opona 240. Moto prowadził się wyśmienicie, o szerokości opony przypominałem sobie tylko jadąc w koleinach i najgorzej było przeciskać się pomiędzy samochodami do świateł.Natomiast jakbym miał opór kasy to nie zastanawiałbym się ani chwili i wrzuciłbym oponę jak najszerszą, tyle tylko, że według mnie do standardowego błotnika to już nic szerszego niż 240 nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietiao Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Cześć, aby uniknąć rozgrzebywania opisywanego już wątku zapytam krótko: czy ktoś miał złe doświaczenia i nie poleca zalewać do Warriora oleju:a) Motul 5100 10W40 półsyntetyk,b) Motul 7100 syntetyczny,c) Motul 300V syntetyczny.Obecnie mam Yumalube 10W40 półsyntetyk, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) ja biorąc po uwagę wszystkie za i przeci czyli przebieg mojego motocykla, nowe sprzegło, cene oleju, opinie innych użytkowników w tym kolegi Gutka który wie co mówi kupiłem bańkę Motula 5100 10W40 PRZYRZĄD DO KONTROLI NACIĄGU PASA NAPĘDOWEGO VX1700 mojej produkcji jest odpowiednio wyskalowany wykonany z nierdzewki jak ktoś jest zainteresowany moge wykonac na zamówienie jak coś pisać na pw użytkownik skwara Edytowane 27 Lutego 2013 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TLITA Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ja biorąc po uwagę wszystkie za i przeci czyli przebieg mojego motocykla, nowe sprzegło, cene oleju, opinie innych użytkowników w tym kolegi Gutka który wie co mówi kupiłem bańkę Motula 5100 10W40 PRZYRZĄD DO KONTROLI NACIĄGU PASA NAPĘDOWEGO VX1700 mojej produkcji jest odpowiednio wyskalowany wykonany z nierdzewki jak ktoś jest zainteresowany moge wykonac na zamówienie OOO.A jak się to stosuje ? To ma jakąś skalę,sprężynę czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) wszystko jest opisane w serwisówceprzykładasz od dołu do pasa, przyciskasz tak by na skali która jest na tym zdjęciu troche słabo widoczna zatrzmać się na środkowej kresce i sprawdzasz wychylenie pasa na obudowie Edytowane 27 Lutego 2013 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TLITA Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 To ile takie cudo u Ciebie kosztuje? Podaj cenę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ostatnio pojawiło się kilka takich przyrządów do sprawdzania naciągu.Zwykle kosztują ponad stówkę .Tu pierwszy z brzegu przykładhttp://moto.allegro.pl/harley-przyrzad-do-pomiaru-naciagu-pasa-pas-pomiar-i3048417821.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TLITA Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No faktycznie.Poszperałem i znalazłem nawet za cenę 68 zł z przesyłką.Jak często trzeba badać ten naciąg ??? http://allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-pasa-napedowego-motor-i3029263502.html?source=ob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur535 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Witam wszystkich! mam problem z Yamahą Warrior, kupiłem ją na koniec sezonu i nie wiele wiem na temat tego motocykla.Taki temat juz jest na forum ale nie ma konkretnej odpowiedzi;/ a mianowicie jest problem z obrotami, bardzo nie równo chodzi na wolnych obrotach a gdy ,,przygazuje,, to nawet gaśnie. rok prod. 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 kocur535 pierwsza sprawa. Jakies błedy na komputerze? Jak nie wiem jak sprawdzic daj znac podesle ci jutro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur535 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 nie wiem czy są błędy, jak to sprawdzic? nie napisalem jeszcze ze mam powercomandera, ponoć nie aktywny ale podłączony. masz jakiś serwis, pomógłbyś? mam do Ciebie 40km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Napisze tu może sie komuś przyda, Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz. Na początek przydało bysie zrobić to moze cos wyjdzie. Druga sprawa przydało by się zobaczyć co jest zrobione z powercomanderem, zła mapa moze też być powodem. i jeszcze czy to sie dzieje tylko na zimnym, czy na ciepłym silniku też? Serwisu zadnego nie mam. Wiem tyle co się sam nauczyłem;) Edytowane 2 Marca 2013 przez Gutekt1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocur535 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 dzięki wielkie!;) jutro to sprawdze i napisze..pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) ENGINE CODES: 11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)12 - NO CRANK POSTION SIGNAL13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED16 - STUCK TPS SENSOR19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED50 - FAULTY ECU MEMORY HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP- REMOVE SEAT & FOAM THING- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR) PERFORMING SENSOR CHECKS( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS ) - DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTIONTO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. Edytowane 3 Marca 2013 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.