Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie 240 wygląda naprawdę OK,miałem kiedyś Suzuki VZR1800 i tam jest właśnie opona 240. Moto prowadził się wyśmienicie, o szerokości opony przypominałem sobie tylko jadąc w koleinach i najgorzej było przeciskać się pomiędzy samochodami do świateł.

Natomiast jakbym miał opór kasy to nie zastanawiałbym się ani chwili i wrzuciłbym oponę jak najszerszą, tyle tylko, że według mnie do standardowego błotnika to już nic szerszego niż 240 nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, aby uniknąć rozgrzebywania opisywanego już wątku zapytam krótko: czy ktoś miał złe doświaczenia i nie poleca zalewać do Warriora oleju:

a) Motul 5100 10W40 półsyntetyk,

b) Motul 7100 syntetyczny,

c) Motul 300V syntetyczny.

Obecnie mam Yumalube 10W40 półsyntetyk, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja biorąc po uwagę wszystkie za i przeci czyli przebieg mojego motocykla, nowe sprzegło, cene oleju, opinie innych użytkowników w tym kolegi Gutka który wie co mówi kupiłem bańkę Motula 5100 10W40

 

b806001a53b34470med.jpg

 

PRZYRZĄD DO KONTROLI NACIĄGU PASA NAPĘDOWEGO VX1700 mojej produkcji

jest odpowiednio wyskalowany wykonany z nierdzewki

jak ktoś jest zainteresowany moge wykonac na zamówienie jak coś pisać na pw użytkownik skwara

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja biorąc po uwagę wszystkie za i przeci czyli przebieg mojego motocykla, nowe sprzegło, cene oleju, opinie innych użytkowników w tym kolegi Gutka który wie co mówi kupiłem bańkę Motula 5100 10W40

 

b806001a53b34470med.jpg

 

PRZYRZĄD DO KONTROLI NACIĄGU PASA NAPĘDOWEGO VX1700 mojej produkcji

jest odpowiednio wyskalowany wykonany z nierdzewki

jak ktoś jest zainteresowany moge wykonac na zamówienie

 

OOO.A jak się to stosuje ? To ma jakąś skalę,sprężynę czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest opisane w serwisówce

przykładasz od dołu do pasa, przyciskasz tak by na skali która jest na tym zdjęciu troche słabo widoczna zatrzmać się na środkowej kresce i sprawdzasz wychylenie pasa na obudowie

 

305dd015b1c64302med.jpg

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pojawiło się kilka takich przyrządów do sprawdzania naciągu.Zwykle kosztują ponad stówkę .Tu pierwszy z brzegu przykład

http://moto.allegro.pl/harley-przyrzad-do-pomiaru-naciagu-pasa-pas-pomiar-i3048417821.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! mam problem z Yamahą Warrior, kupiłem ją na koniec sezonu i nie wiele wiem na temat tego motocykla.

Taki temat juz jest na forum ale nie ma konkretnej odpowiedzi;/ a mianowicie jest problem z obrotami, bardzo nie równo

chodzi na wolnych obrotach a gdy ,,przygazuje,, to nawet gaśnie. rok prod. 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tu może sie komuś przyda,

 

Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz.

 

Na początek przydało bysie zrobić to moze cos wyjdzie. Druga sprawa przydało by się zobaczyć co jest zrobione z powercomanderem, zła mapa moze też być powodem.

 

i jeszcze czy to sie dzieje tylko na zimnym, czy na ciepłym silniku też?

 

Serwisu zadnego nie mam. Wiem tyle co się sam nauczyłem;)

Edytowane przez Gutekt1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ENGINE CODES:

 

11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)

12 - NO CRANK POSTION SIGNAL

13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED

14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED

16 - STUCK TPS SENSOR

19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY

22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED

26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED

30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED

37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE

38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED

41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED

43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED

50 - FAULTY ECU MEMORY

 

HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP

- REMOVE SEAT & FOAM THING

- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS

- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL

- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS

- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.

- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:

CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)

ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR)

 

PERFORMING SENSOR CHECKS

( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS )

 

- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.

- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY

- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY

- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999

- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS

- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)

- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF

- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF

- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

 

- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.

- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.

- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION

TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.

- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...