desu Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 hmmm mój ma podobnie jak sie rozgrzeje to cos delikatnie grzechocze z lewej strony ale ja wysłuchałem ze to raczej ze sprzegła. Rozebrałem nic niepokojącego nie znalazłem więc dałem sobie spokój. U mnie sie to pojawiło bo przerobieniu dlotu na stożki i blokadzie systemu AIS. Z tego co znalazłemna rswarrior.com to po takiej modyfikacji słychać jakiś zawór regulacji czegos tam i że to normalne. Ogólnie warriory żyją swoim życiem, mają różne przypadłości. Ja rowniez zauwazylem podobne zachowanie prawego przedniego gara, zaraz po wymianie swiec. Mam oryginalny wydech i wylaczeniu sie ssania siedzac na motocyklu slysze stukotanie. Boje sie czy czasem podczas wykrecania swiecy nie wpadl mi do srodka jakis kamyczek -_-" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Ja rowniez zauwazylem podobne zachowanie prawego przedniego gara, zaraz po wymianie swiec. Mam oryginalny wydech i wylaczeniu sie ssania siedzac na motocyklu slysze stukotanie. Boje sie czy czasem podczas wykrecania swiecy nie wpadl mi do srodka jakis kamyczek -_-" Myślę że jakby Ci wpadł jakiś mały kamyczek to nawet nie byłoby go słychać.Poczytałem troche wątków o odgłosach tego silnika na rswarrior i chyba sobie dam spokój z poszukiwaniami czegoś do naprawy w motocyklu kolegi.Duzo ludzi ma tam podobne odgłosy a warriory z 06, 07 z nikomym przebiegiem.Piszą poza tym że silniki z aluminium mają większe tolerancje odnośnie luzów i są bardziej podatne na hałasowanie niż te stalowe .No i wszystkim coś stuka,grzechocze na rozgrzanym silniku no i w 90% przypadkach jest to w okolicach przedniego cylindra...Nie wiem..może tak ma być chociaż ten dzwięk go trochę irytuje i się nie dziwie bo też nie lubię jak słychać jakiś niemiły odgłos;/Mówią też że te silniki są nafaszerowane elektroniką i jak coś się będzie działo niedobrego to komputer pokaże błąd i wtedy trzeba szukać.Jeśli nie to trzeba śmigać i cieszyć się z jazdy.A może każdy motocykl lubi sobie pogadać własnym grzechoczącym językiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Wtam serdecznieWracam z moim Warriatem do oryginału. Długo i bezskutecznie poszukuję używanego mocowania tylnego siedzenia w wersji z oddzielnymi siedzeniami (mój rok modelowy-2004). Różni się np. od rocznika 2002 bo mój błotnik ma 7 otworów do mocowań na górze a nie 5. Ponieważ mój wspornik był pocięty więc nie wiem nawet jak wygląda w oryginale, a jest moim zdaniem błędnie pokazany w katalogu części do 2004 bo jest taki jak dla 2002 co jest fizycznie niemożliwe ( błotnik z tego roku ma jak wspomniałem 5 otworów). Jeżeli ktoś by miał rzeczony wspornik na sprzedaż lub wiedział kto ma........ ;) Ucieszę się również ze szkicu lub zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 ja mam mocowanie i komplet siedzeń (oddzielne kierowcy i oddzielne pasazera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Dziekuje za odzew. Siedzenia mam w idealnym stanie. Ale gdybyś był zainteresowany sprzedażą mocowania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) co do grzechotania - mój 2007 i tez grzechocze . Po wymianie oleju na Motul 7100 grzechotanie ucichło 2x...Jezdżę i nie przejmuję się...Słuchajcie - da sie własnym sumptem zablokować AIS, czy trzeba do tego kupic jakis zestaw np. barona? Zaczyna mnie denerwowac czkawka i wystrzały silnika na niskich obrotach... Edytowane 27 Września 2012 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 co do grzechotania - mój 2007 i tez grzechocze . Po wymianie oleju na Motul 7100 grzechotanie ucichło 2x...Jezdżę i nie przejmuję się...Słuchajcie - da sie własnym sumptem zablokować AIS, czy trzeba do tego kupic jakis zestaw np. barona? Zaczyna mnie denerwowac czkawka i wystrzały silnika na niskich obrotach... Może to Ci się przyda.Gość ma chyba tylko v-bak'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 do wywalenia aisa potrzeba tylko diwe blaszki i zaślepke przewodu od puszki z filtrem można spokojnie zrobić samemu. marinero - poszperam jutro w garazu w stercie gratów i jak znajde to nie ma problemu, jakos sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Daj znać jak znajdziesz, może jakaś fotka? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki? Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna. Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki? Chce zamontowac czarne risery... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki? Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna.Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki? Chce zamontowac czarne risery... Wiesz co kolego ja mam filtry k&n w swoim,puste wydechy i nie mam żadnych strzałów ani czkawek,raz na jakiś czas zdarzy się ze strzeli ale naprawde bardzo sporadycznie.Z filtrami k&n cieżko.tym bardziej kupić jeden.Ceny wysokie a przeważnie komplety;/ Ja niedawno kupilem sobie komplet razem z preparatami do czyszczenia i smarowania za ok 420 zl. mysle ze to niedrogo w porównaniu z innymi cenami w Polsce.Albo kup papierowe...Nie bardzo żeby był jeden taki a drugi taki...Mam też t-bara i szczerze mówiąc nie chcę żadnej innej kierownicy typu koza.Super mi się prowadzi i nie mam zgarbionej pozycji jak na wygiętych.Wysokosc od osi mam ok 20 cm.tylko że ja nie mam riserów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit666 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Wiesz co kolego ja mam filtry k&n w swoim,puste wydechy i nie mam żadnych strzałów ani czkawek,raz na jakiś czas zdarzy się ze strzeli ale naprawde bardzo sporadycznie.Z filtrami k&n cieżko.tym bardziej kupić jeden.Ceny wysokie a przeważnie komplety;/ Ja niedawno kupilem sobie komplet razem z preparatami do czyszczenia i smarowania za ok 420 zl. mysle ze to niedrogo w porównaniu z innymi cenami w Polsce.Albo kup papierowe...Nie bardzo żeby był jeden taki a drugi taki...Mam też t-bara i szczerze mówiąc nie chcę żadnej innej kierownicy typu koza.Super mi się prowadzi i nie mam zgarbionej pozycji jak na wygiętych.Wysokosc od osi mam ok 20 cm.tylko że ja nie mam riserów. kolego Thomsonvt który rok masz swojego wariata i czy masz paewrcommandera .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 ta też mam K&N kupiłem za 148zł sztuka wywaliłem AISa bo strzelało mi w wydech teraz tak jak pisał kolega wcześniej sporadyczne na zimnym silniku i nie gaśnie przy dojeżdzaniu do swiateł wcześniej gasł, wgrałem mape buritto i narazie jest Ok musze jeszcze w okresie zimowym sprawdzić zawory i tylko smigac Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 kolego Thomsonvt który rok masz swojego wariata i czy masz paewrcommandera .? 2004.Powercommandera nie mam i raczej nie zamierzam miec.W ais'ie nic nie grzebałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubusss Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki? Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna.Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki? Chce zamontowac czarne risery... Hej Worriot,hmm moze to nasze spotkanie szybciej sie odbedzie , ja mam T-bar'a wiec bedziesz mogl sam sprawdzic. Dla mnie jest troszke za szeroko ale to kwestia przyzwyczajenia wydaje sie. Zastanawiam sie, czy na dluzsze wypady nie zalozyc jednak starej kierownicy lekko jeszcze zwezonej. Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.