Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm mój ma podobnie jak sie rozgrzeje to cos delikatnie grzechocze z lewej strony ale ja wysłuchałem ze to raczej ze sprzegła. Rozebrałem nic niepokojącego nie znalazłem więc dałem sobie spokój. U mnie sie to pojawiło bo przerobieniu dlotu na stożki i blokadzie systemu AIS. Z tego co znalazłemna rswarrior.com to po takiej modyfikacji słychać jakiś zawór regulacji czegos tam i że to normalne. Ogólnie warriory żyją swoim życiem, mają różne przypadłości.

 

Ja rowniez zauwazylem podobne zachowanie prawego przedniego gara, zaraz po wymianie swiec. Mam oryginalny wydech i wylaczeniu sie ssania siedzac na motocyklu slysze stukotanie. Boje sie czy czasem podczas wykrecania swiecy nie wpadl mi do srodka jakis kamyczek -_-"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez zauwazylem podobne zachowanie prawego przedniego gara, zaraz po wymianie swiec. Mam oryginalny wydech i wylaczeniu sie ssania siedzac na motocyklu slysze stukotanie. Boje sie czy czasem podczas wykrecania swiecy nie wpadl mi do srodka jakis kamyczek -_-"

 

Myślę że jakby Ci wpadł jakiś mały kamyczek to nawet nie byłoby go słychać.Poczytałem troche wątków o odgłosach tego silnika na rswarrior i chyba sobie dam spokój z poszukiwaniami czegoś do naprawy w motocyklu kolegi.Duzo ludzi ma tam podobne odgłosy a warriory z 06, 07 z nikomym przebiegiem.Piszą poza tym że silniki z aluminium mają większe tolerancje odnośnie luzów i są bardziej podatne na hałasowanie niż te stalowe .No i wszystkim coś stuka,grzechocze na rozgrzanym silniku no i w 90% przypadkach jest to w okolicach przedniego cylindra...Nie wiem..może tak ma być chociaż ten dzwięk go trochę irytuje i się nie dziwie bo też nie lubię jak słychać jakiś niemiły odgłos;/Mówią też że te silniki są nafaszerowane elektroniką i jak coś się będzie działo niedobrego to komputer pokaże błąd i wtedy trzeba szukać.Jeśli nie to trzeba śmigać i cieszyć się z jazdy.A może każdy motocykl lubi sobie pogadać własnym grzechoczącym językiem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtam serdecznie

Wracam z moim Warriatem do oryginału. Długo i bezskutecznie poszukuję używanego mocowania tylnego siedzenia w wersji z oddzielnymi siedzeniami (mój rok modelowy-2004). Różni się np. od rocznika 2002 bo mój błotnik ma 7 otworów do mocowań na górze a nie 5. Ponieważ mój wspornik był pocięty więc nie wiem nawet jak wygląda w oryginale, a jest moim zdaniem błędnie pokazany w katalogu części do 2004 bo jest taki jak dla 2002 co jest fizycznie niemożliwe ( błotnik z tego roku ma jak wspomniałem 5 otworów). Jeżeli ktoś by miał rzeczony wspornik na sprzedaż lub wiedział kto ma........ ;) Ucieszę się również ze szkicu lub zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do grzechotania - mój 2007 i tez grzechocze . Po wymianie oleju na Motul 7100 grzechotanie ucichło 2x...Jezdżę i nie przejmuję się...

Słuchajcie - da sie własnym sumptem zablokować AIS, czy trzeba do tego kupic jakis zestaw np. barona? Zaczyna mnie denerwowac czkawka i wystrzały silnika na niskich obrotach...

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do grzechotania - mój 2007 i tez grzechocze . Po wymianie oleju na Motul 7100 grzechotanie ucichło 2x...Jezdżę i nie przejmuję się...

Słuchajcie - da sie własnym sumptem zablokować AIS, czy trzeba do tego kupic jakis zestaw np. barona? Zaczyna mnie denerwowac czkawka i wystrzały silnika na niskich obrotach...

 

Może to Ci się przyda.Gość ma chyba tylko v-bak'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...

Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki?

 

Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna.

Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki?

Chce zamontowac czarne risery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...

Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki?

 

Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna.

Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki?

Chce zamontowac czarne risery...

 

Wiesz co kolego ja mam filtry k&n w swoim,puste wydechy i nie mam żadnych strzałów ani czkawek,raz na jakiś czas zdarzy się ze strzeli ale naprawde bardzo sporadycznie.Z filtrami k&n cieżko.tym bardziej kupić jeden.Ceny wysokie a przeważnie komplety;/ Ja niedawno kupilem sobie komplet razem z preparatami do czyszczenia i smarowania za ok 420 zl. mysle ze to niedrogo w porównaniu z innymi cenami w Polsce.Albo kup papierowe...Nie bardzo żeby był jeden taki a drugi taki...Mam też t-bara i szczerze mówiąc nie chcę żadnej innej kierownicy typu koza.Super mi się prowadzi i nie mam zgarbionej pozycji jak na wygiętych.Wysokosc od osi mam ok 20 cm.tylko że ja nie mam riserów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co kolego ja mam filtry k&n w swoim,puste wydechy i nie mam żadnych strzałów ani czkawek,raz na jakiś czas zdarzy się ze strzeli ale naprawde bardzo sporadycznie.Z filtrami k&n cieżko.tym bardziej kupić jeden.Ceny wysokie a przeważnie komplety;/ Ja niedawno kupilem sobie komplet razem z preparatami do czyszczenia i smarowania za ok 420 zl. mysle ze to niedrogo w porównaniu z innymi cenami w Polsce.Albo kup papierowe...Nie bardzo żeby był jeden taki a drugi taki...Mam też t-bara i szczerze mówiąc nie chcę żadnej innej kierownicy typu koza.Super mi się prowadzi i nie mam zgarbionej pozycji jak na wygiętych.Wysokosc od osi mam ok 20 cm.tylko że ja nie mam riserów.

 

kolego Thomsonvt który rok masz swojego wariata i czy masz paewrcommandera .?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta też mam K&N kupiłem za 148zł sztuka wywaliłem AISa bo strzelało mi w wydech teraz tak jak pisał kolega wcześniej sporadyczne na zimnym silniku i nie gaśnie przy dojeżdzaniu do swiateł wcześniej gasł, wgrałem mape buritto i narazie jest Ok musze jeszcze w okresie zimowym sprawdzić zawory i tylko smigac

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za linka! AIS będę wywalał w zimie, ale zastanawiam się, czy jakiś wpływ na wystrzały mają filtry - pod bakiem mam k&n, a z boku papierowy...

Czy komuś z was nie zbywa czasem filtr k&n do bocznej puszki?

 

Chcę też zmienić kierownicę na T-bar. Czy ktoś z was ma porównanie, na której lepiej się jeździ? Ta wygięta słebo wygląda, ale jest bardzo wygodna.

Jaka jest wysokość osi kierownicy od półki?

Chce zamontowac czarne risery...

 

Hej Worriot,

hmm moze to nasze spotkanie szybciej sie odbedzie , ja mam T-bar'a wiec bedziesz mogl sam sprawdzic. Dla mnie jest troszke za szeroko ale to kwestia przyzwyczajenia wydaje sie. Zastanawiam sie, czy na dluzsze wypady nie zalozyc jednak starej kierownicy lekko jeszcze zwezonej.

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...