Skocz do zawartości

crf 450 strzela z tłumika


neken
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie.

Dodam że moto wchodzi na obroty bez najmniejszych oporów, jest zrywne i mocne. Na maksymalnych obrotach też jest ok.

Po lekkiej "przegazówce" i odpuszczeniu gazu delikatnie strzela z wydechu.

Po mocnej "przegazówce" potrafi dość mocno strzelić - "dać ognia" Podczas hamowania silnikiem także strzela.

Wydech seryjny - przynajmniej na taki wygląda.

Pytania:

1. Czy jest to dopuszczalne w crossie 4t, czy jednak trzeba będzie grzebać w gazniku?

(do teraz miałem same dwusuwy)

2. czy mieszanka zbyt uboga czy zbyt bogata? (obstawiam ubogą ale zapytać warto :) )

3. czy da się wyregulować bez demontażu gaźnika?

4. jak? :banghead:

 

Dziękuję i pozdrawiam

neken

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nie martwił w końcu ta moc musi gdzieś wylecieć:evil: Kolega miał 2 KTM-y lc4 620 i teraz ma 525sx i strzela już od początku i nic sie nie dzieje następny kolega ma wr 426f i też mu strzela moim zdaniem nie ma się co przejmować:evil: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że wydech seryjny w crossie jest przelotowy. Zależy jak mocno strzela, jak naprawdę wali seriami to mieszanka jest za bogata. Przy mocnej przegazówce to raczej standard. Wykręć świece i zobacz jakiego jest koloru. I jeszcze jedno nie podałeś, z którego roku ta CRFa i jakie ma zawory, ale jeśli standardowe to się mogły skończyć. A odpala bez problemowo ?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda jest z 2002 roku, pali raczej bezproblemowo, jak zimna to do 5-6 kopa, jak ciepła to za 1-2. (z każdym odpalaniem coraz lepiej, początkowo miała opory ale ma przejechane dopiero 4,5h na nowym tłoku i korbie). Zawory nie wiem jakie są ale podobno jeszcze w dobrym stanie. Uprzedzam pytanie; tak strzela od czasu remontu, nie wiem czy strzelała przed remontem :)

 

Faktycznie chyba najlepiej będzie mocno zagrzać maszynę i potem sprawdzić świecę.

Dzięki za info i jak ktoś ma coś jeszcze do dodania to chętnie przeczytam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wydech seryjny to ogień i częste strzelanie -hmmm Ja bym zwiększył poziom paliwa i wtedy napewno będzie lepiej a strzelanie będzie rzadsze.Jednak tego bez rozkręcenia gaznika nie zrobisz..

Możecie mnie oświecić w tej dziedzinie? Wydaje mi się, że jak strzela z tłumika to do wydechu dostaje się nie spalone paliwo czyli mieszanka jest za bogata w wache. Zawsze jak słyszę o montażu tłumika sportowego to jest mowa o tym by wzbogacić skład mieszanki, czyli jeśli dobrze to rozumiem zwiększyć ilość paliwa w mieszance. Jeżeli będzie go więcej to pewnie więcej się przedostanie do wydechu i będzie strzelał jeszcze bardziej.

 

Z drugiej strony gdy w motocyklu mamy tłumik sportowy logiczne jest, że więcej nie spalonej mieszanki może się wydostać do wydechu czyli skład mieszanki się sama zubaża co może prowadzić do nadmiernego rozgrzewania się silnika w środku co skutkuje wypaleniem zaworów. Żeby temu zaradzić zwiększa się ilość paliwa w mieszance ( wow sam sobie odpowiedziałem na jedno pytanie ). Ale czemu wtedy ma mniej strzelać z wydechu???

 

Ale namotałem :) , jak to ma być w końcu :) ?

 

Pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...