Wojtas Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Kostki CDI w dt miały różne uklady płytek... ale jest jedna zasada. Mostkuj zawsze niebieski kondensator ktory jest w jednym z 4 rogów płytki.Jeżeli go zmostkujesz to jest tak jakby go nie było... czyli zapłon jest przyśpieszony. Moto kręci szybciej i wyżej. Mam teraz dt 80 lc2 przełożenia na zębatkach 14/52 cały układ wydechowy gianelli i rozblokowane CDI. Powiem krótko do 4 przy zmianie biegu ciagnie laka. Mam filtr powietrza twin air.Można jeszcze założyć sportowy cylinder i głowicę, tuningowa membrane, cylinder 110ccm :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 A nie wiecie czy moze w yamaszce rd 80 z 84 tesh moze być takie cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 25 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2004 Co do tego niemieskiego silikonu którym zalane jest CDI to macie jakiś sposób na jego ściąganie?Ja już sobie pociełem całe palce i nie udało mi się jeszcze oczyścić całej płytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.