Skocz do zawartości

KTM EXC 450


Rekomendowane odpowiedzi

hej, mam standardowe przełożenie 14/45 w moim ktmie 450 exc 2004. Dealer ktm twierdził ,że w takim wypadku potrzebny jest łańcuch 118 ogniw. Problem w tym ,że w rzeczywistości łańcuch jest dużo za długi. Ile ogniw powinien mieć łańcuch? gdzieniegdzie wyczytałem ,że powinno być 116 a czasami 114 ogniw.. Jak to jest w rzeczywistości ?

 

Ps. Jaką trzeba mieć zębatkę odbiorczą żeby łańcuch 118 ogniw był ok - zakładając ,że zębatka zdawcza ma 14 zębów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozepnij lancuch, "podegnij" 1 ogniwo i naloz na zebatke - czyli po prostu poprzymierzaj

pokombinuj, to trzeba indywidualnie dopasowac.

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przyjżałeś się elementom mocowania tylnego koła ?

Jak to nazwać, te bloczki co trzymają ośkę nie są symetryczne , daje to olbrzymi zakres regulacji .

Jeśli dobrze pamiętam to miałem 114ogniw przy zębatkach 14/48, no bloczki były ustawione dłuższym końcem do śruby regulacyjnej

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysunąłem tylne koło na max do tyłu i łańcuh zwisał jak starej k*rwie majtki :/ na moje oko trzeba przyciąć go o jakieś 3 ogniwa co by dawało 115-114 ogniw.

 

Aha jeszcze jedno: zakładając zamykające ogniwo nie mogę go na tyle ścisnąć żeby później móc włożyć zapinkę... jak to zrobić dość fachowo żeby nic nie spieprzyć ?

Edytowane przez rad3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombinerkami mocno zaciśnij aż wskoczy na miejsce, tylko równo bo jak krzywo się wsunie to jest przerąbane żeby to zdjąć :icon_mrgreen:

 

 

a łańcuch możesz spokojnie o 4 ogniwa skrócić , a najlepiej to ustaw koło bliżej osi wahacza i ściągnij łańcuch rękoma, zobaczysz ile ogniw wypadnie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

 

Mam ten kłopot co kolega wyżej, wczoraj przyszedł mi nowiutki napęd ze stanów właśnie go zacząłem składać a tu za długi o jakieś 3/4 ogniwa.... Stary ma 116 ogniw a ten 120

i tu sie zaczeły schody, jak go skrócić, możecie udzielić mi jakichś wskazówek , zebym nic nie spierdzielil....(dodam że lańcuch jest oringowy i troche szkoda bylo by mi go zniszczyć......

Prosze o pomoc, bo na jutro mi moto potrzebne gotowe do jazdy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze szlifuje łańcuch z jednej strony potem wybijam ogniwo i po problemie.Raz skróciłem za dużo:/ dlatego dobrze sobie zmierz ile musisz skrócić i zaznacz.

 

 

Właśnie tak zrobiłem :D i już łańcuch elegancko siedzi i jest pełny zakres regulacji.... skróciłem o 3 ogniwa mogłem nawet 4 ale bałem się :)

Dzieki..

pozdro

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...