ADIO Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Witam! Ostatnio gdy wymienialem olej w swoim suzuki marouder, razem z olejem wylecial bolec i sprezynka i niestety nie wiem od czego one sa. Proszę o pomoc. Oto link do serwera z ktorego spokojnie mozna sciagnac fotke tych elementow http://rapidshare.com/files/93183838/100_1131.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 wedlug mnie to z automatu do sprzegla ale najlepiej sciagnij sobie serwisowke moze zlokalizujesz ta czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIO Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tylko wlsanie nie zabardzo moge znalesc serwisowke, szukalem i nic ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Masz tu manuala http://www.repairmanualclub.com/index.php?...er=ASC&limit=90Pozdrawiam Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIO Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Wielkie dzieki. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witajcie. Jak już się zorientujesz co i jak to napisz. Sam jestem ciekaw co to i skąd się nagle tam wzięło :-).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Pierwsze co mi przychodzi do głowy to, że wykręciłeś nie tą śrubkę co trzeba :) W MZ jak odkręciłeś nie to co trzeba (były dwie śruby od spodu silnikia niemal identyczne) to wypadał śrut i sprężynka - odpowadające za blokowanie bębenka prowadzącego wodziki, może tu jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.