wojtrz Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Dzieki za porady, jak znajde chwile to sprawdze ten czujnik i ogólnie całą instalację dokładnie... niestety motocykl zimuje 25 km ode mnie i nie widujemy się czesto ostatnio :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 może być tak że kabel jest cały a w środku wiązka puściła.. No ale do rzeczy. Miernik i sprawdzać przejścia. Nie ma cudów. Włącznik zapłonu .Czujnik połozenia bocznej stópki elektrowłącznik rozrusznika itd Pozdro ps bez miernika nic nie zdziałasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremik Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 może być tak że kabel jest cały a w środku wiązka puściła.. No ale do rzeczy. Miernik i sprawdzać przejścia. Nie ma cudów. Włącznik zapłonu .Czujnik połozenia bocznej stópki elektrowłącznik rozrusznika itd Pozdro ps bez miernika nic nie zdziałasz Kup miernik i na początek zmierz napięcie wychodzące z alternatora, powinno być coś koło 63 V zmiennego, już dobrze nie pamiętam, ale tam są zdaje się trzy uzwojenia i każde powinno generować takie napięcie. Muszę znaleźć manual i poczytać, ażeby sobie przypomnieć elektrykę w GPZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 nie no, bez takich rad jak z tym napieciem z altka. to drugorzedna rzecz, poza tym, na rozruszniku nie wydoi tych 63V:D 1. jesli nie znasz na elektryce - >warsztat2. jesli sie cos znasz: gdzie dochodzi plus: czy do modulu? do cewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrz Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 By może będzie już po problemie... na dniach bede miał elektryka do maszyny:) Jak sie naprawi to dam znać co było Pozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Jeśli niema iskry to trzeba sprawdzić czy dochodzi prad do cewki,a nie wyciągac i zmieniać odrazy instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrz Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Nie mówiłem że chce odrazu przekładać... pytałem zawczasu czy bedzie pasować... Pozdr. Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtrz Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Dzieki za rady chłopaki :icon_mrgreen: kiler trafił z tym czujnikiem. Zmostkowałem go i motocykl zagadał od razu :icon_mrgreen: Dzieki fest:) Pozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 he he kiedyś miałem do złożenia właśnie gpz 500 w którym wszystko było ok tylko jakiś "fachowiec " namieszał z elektryka (generalnie to rozłączył co się dało i rozmontował prawie wszystkie kostki :buttrock: ) więc TROCHĘ się tej elektryki nasprawdzałem :crossy: ;) :P :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.