DiboS60 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wlasnie..prosze pomozcie mam 65 tys i najprawdopodobniej silnik nie byl nigdy rozbierany.na zimnyl cos tam leciutko sluchac w sumie jak w kazdym nawet nowym silniku z tego co sie dosluchiwalem puzniej cisza.Silnik pali mi rano gora na 3 but potem juz 1szy..ale nie wiem..szukalem na dr650.pl nieznalazlem..;/pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAAX Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 A z kad wiesz ze chodzi o lancuszek rozrzadu?? Sugerujesz sie paleniem?! Ja mam 50tys km z groszami i nigdy jeszcze nie robilem lancuszka. Pali z pierwszego za kazdym razem niezaleznie czy na cieplo czy zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 pytam co ile tys powinna byc zmiana.mysle ze jezeli byl by wyciagniety nienachodzil by tak na zeby i mogla by sie zmeinic faza rozzrzadu lekko a to juz napewno wplywa na prace.wiec pytam co jaki przebieg:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 srednio co 50 -60 tys - ale wtedy tez i balansowy sie powinno wymienic - kupuj tylko oryginaly ( ja kupilem w motobocie) zdane did -y sridy bo to szmelc i szkoda kasy ladowac. Sam sie tym przekonalem jak wykonczylem 2 didy z roznych zrodel za 350 zl w 3 tys km , teraz mam oryginal za 150 zl i po 2 tys km nadal jest na 3 zabku napinacza tak jak go zakladalem. Z balansowym podobnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 o taka odpowiedz mi chodzilo:)Teraz tylko wytlumacz mi czy moge sprawdzic jakos jego zuzycie??Moto jest zadbane nie bylo katowane wiec mozliwe ze jescze jest dobry.mysle ze jakos na tym napinaczu o jego napiecie pozwoli to wywnioskowac.no i co to balansowy??HEh moja dzialka to 2T w 4T siedze od niedawna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 manual do lapy i szukaj dlugosci na odcinku 21 pinow ( bolcow spinajacych oczka lancuszka). Bslansowy napedza takie ciezarki w siloniku, co by ci silnik nie skakal wraz z moto jak wal sie kreci. W Dr z tego co sie orientuje jest po lewa pokrywa silnika , a rozrzad po koszem sprzeglowym po prawej stronie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.