KTM 520 sx 2001 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam mam pytanie odnośnie wymiany przednich uszczelniaczy przy ktm 520 sx 2001r a mianowicie potrzebuję schematu jak się je wymienia, i ustawia zawieszenie żeby nie rzucało kierownicą proszę o pomoc i odpowiedź pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 luzujesz górną półkę, odkręcasz korek o jakiś 1 obrót . lage wyciągasz z półek .odkręcasz korek , wysunie się tłumik z korkiem.Teraz musisz odkręcić korek od tłumika , korek trzymasz tym samym kluczem, do tłumika potrzeba klucz płaski aby wszedł między zwoje .po poluzowaniu pójdzie palcami, z korkiem wyjdzie długa rurka i podkładki, nie pomyl kolejności. dalej wyciągasz sprężynę i zlewasz olej .podnosisz osłone przeciwkurzową , pod nią jest zabezpieczenie z drutu , musisz je wydłubać .po wydłubaniu poszarp lagą tak jakbyś chciał ją rozerwać na dwie części, w tym momencie wszystko się trzyma na uszczelnieniu.jak wyjdzie to zobaczysz jeszcze pierścień z teflonem, trzeba go delikatnie rozszerzyć i zsunąć z goleni , dopiero wtedy zsuwasz simmering .składanie w odwrotnej kolejności. poziom oleju na wciśniętej ladze bez sprężyny 140mm od krawędzi. a żeby nie trzepało kierownicą wysuń maksymalnie lagi w półkach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) kiedys sciaglem z mula instrukcje regeneracji zwieszen przednich i tylnich WP w lc4 i exc , sciagnij sobie jest to tam dokladnie pokazane na foto i opisane ten plik ma 250 mb. p.s z tym trzepaniem to chodzi chyba o twardosc , nie czaje co ma do tego wysuniecie lag z polek. Edytowane 13 Lutego 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) Dokładnie tak jak enduromaster mówi, robiłem identycznie wszystko ładnie pięknie, uszczelniacze z olek motocykle, lecz niestety po 2 godzinach jazdy po ladze cieknie olej;/ czyli wyszła mi robota nadaremna, nie mam pojęcia co mogłem źle zrobić. Dominik pisał kiedyś, żeby lać 450ml, że jest w sam raz Edytowane 13 Lutego 2008 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 p.s z tym trzepaniem to chodzi chyba o twardosc , nie czaje co ma do tego wysuniecie lag z polek. wysuwając lagi zmniejszasz kąt główki ramy, a czym mniejszy kąt tym moto bardziej stabilne i bardziej odporne na rezonans przedniego zawieszenia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 podstawa to dobre uszczelniacze , np takie niby japonskie QMP ciekna albo odrazu , albo po paru dniach , a Athena i Ariette wytrzymuja pol roku ( umnie) - cena podobna a jakos jak widac znacznie inna. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Moja sugestia oparta na własnych doświadczeniach - tylko i wyłącznie uszczelniacze oryginalne WP wraz z nowymi zgarniaczami. Cena u dealera KTMa jest naprawde nieznacznie wyższa niż zamienników a jakość nieporównywalnie lepsza. Jeśli złożysz zawieszenie poprawnie, nie uszkadzając ich (co się często zdaża u mniej doświadczonych domowych mechaników) gwarantuję Ci że zapomnisz o cieknących lagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.