Skocz do zawartości

ktm 520 sx 2001 r


Rekomendowane odpowiedzi

luzujesz górną półkę, odkręcasz korek o jakiś 1 obrót .

lage wyciągasz z półek .

odkręcasz korek , wysunie się tłumik z korkiem.

Teraz musisz odkręcić korek od tłumika , korek trzymasz tym samym kluczem, do tłumika potrzeba klucz płaski aby wszedł między zwoje .

po poluzowaniu pójdzie palcami, z korkiem wyjdzie długa rurka i podkładki, nie pomyl kolejności.

dalej wyciągasz sprężynę i zlewasz olej .

podnosisz osłone przeciwkurzową , pod nią jest zabezpieczenie z drutu , musisz je wydłubać .

po wydłubaniu poszarp lagą tak jakbyś chciał ją rozerwać na dwie części, w tym momencie wszystko się trzyma na uszczelnieniu.

jak wyjdzie to zobaczysz jeszcze pierścień z teflonem, trzeba go delikatnie rozszerzyć i zsunąć z goleni , dopiero wtedy zsuwasz simmering .

składanie w odwrotnej kolejności.

 

poziom oleju na wciśniętej ladze bez sprężyny 140mm od krawędzi.

 

 

 

a żeby nie trzepało kierownicą wysuń maksymalnie lagi w półkach

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys sciaglem z mula instrukcje regeneracji zwieszen przednich i tylnich WP w lc4 i exc , sciagnij sobie jest to tam dokladnie pokazane na foto i opisane ten plik ma 250 mb.

 

p.s z tym trzepaniem to chodzi chyba o twardosc , nie czaje co ma do tego wysuniecie lag z polek.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak enduromaster mówi, robiłem identycznie wszystko ładnie pięknie, uszczelniacze z olek motocykle, lecz niestety po 2 godzinach jazdy po ladze cieknie olej;/ czyli wyszła mi robota nadaremna, nie mam pojęcia co mogłem źle zrobić. Dominik pisał kiedyś, żeby lać 450ml, że jest w sam raz

Edytowane przez piterq1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

p.s z tym trzepaniem to chodzi chyba o twardosc , nie czaje co ma do tego wysuniecie lag z polek.

 

 

wysuwając lagi zmniejszasz kąt główki ramy, a czym mniejszy kąt tym moto bardziej stabilne i bardziej odporne na rezonans przedniego zawieszenia

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to dobre uszczelniacze , np takie niby japonskie QMP ciekna albo odrazu , albo po paru dniach , a Athena i Ariette wytrzymuja pol roku ( umnie) - cena podobna a jakos jak widac znacznie inna.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia oparta na własnych doświadczeniach - tylko i wyłącznie uszczelniacze oryginalne WP wraz z nowymi zgarniaczami. Cena u dealera KTMa jest naprawde nieznacznie wyższa niż zamienników a jakość nieporównywalnie lepsza. Jeśli złożysz zawieszenie poprawnie, nie uszkadzając ich (co się często zdaża u mniej doświadczonych domowych mechaników) gwarantuję Ci że zapomnisz o cieknących lagach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...