szramer Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 pytanie do userów xt600 w ciezkim terenie jaka jest żywotność łańcucha silnika innych podzespołów jak to znosi jazde na gumie itp..? czy silnik jest dobrze dosmarowywany? czy istnieje problem przegzania motocykla Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Pozwole sobie rozszezyc temat o pytanie:Jaka jest zywotnosc lozyska korbowego, ukladu tlok cylinder i zawory/prowadnice/gniazda, w singlach 600-800 ? Bp np gdzies tam przeczytalem ze cylindry wytrzymuja przebiegi rzedu 70 000 km, czy wal tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 15 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 nosz qrna nikt niezajechał albo niekatował XT w terenie??? Michał!!!! odstaw to piwo i weź sie do pisania!!!!:D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 15 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 nosz qrna nikt niezajechał albo niekatował XT w terenie??? Michał!!!! odstaw to piwo i weź sie do pisania!!!!:D uuuk ale osssssooo chozi :?: :?: :?: więc tak z tego co czytałem:wał tłok i cylinder wytrzymują w XT kilo 50 000 km. po ok 30 000 km powinno się zmienić łożysko główki korbowodu. Miałem Tenerę 660 z przebiegiem ok 20 000 km i okropniście już tłukło.przy przebiegach rzędu 50 000 mogą pojawić się problemy chyba z 4 (dokładnie nie pamiętam)Nie wiem co ile powinno sie sprawdzać luzy zaworowe, ale ja to robię co 5 000 przy każdej zmianie oleju.Filtr olejowy zmieniam też co zmianę oleju ( 5 000 ) chociaż niektórzy mówią że można co 10 000 km.Filtr powietrza co 10 000.Przejechałem kilo 5000 mil i łańcuch podciągnęłem o jeden ząbek na mimośodowej flanszy regulacji. A co się nastawałem na kółko to moje. Na początku był chyba trochę za bardzo naciągnięty. Jednak we wcześniejszej pozycji przy jeździe po terenie strzelał po wahaczu mimo napinacza więc musiałem go podciągnąć, a o pół ząbka się nie da. Ze smarowaniem nie ma problemu, nigdy nic się nie działo, tak samo i z przegrzaniem. Chociaż muszę stwierdzić, że nie katuję swojego sprzęta i poza stawaniem na kółko które strasznie mnie rajcuje jeżdżę naprawdę delikatnie, więc nie wiem czy moja opinia może być miarodajna w tej materii. Jednak bUgI mówił, że w biblii saharyjskiej zalecają montowanie chłodnicy oleju tylko na najgorętsze m-ce.Chyba też nieprzypadkowy też jest wybór Yamahy XT i jej krewnych do dalekich i trudnych wypraw. Uważam, że to naprawde świetny motocykl. Moim zdaniem zasługuje na miano kultowego i jeśli teraz nim nie jest to za parę lat napewno będzie. Ps. Kupuj szramer XT. Czekaja na nas szlaki pełne turystów :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 Ps. Kupuj szramer XT. Czekaja na nas szlaki pełne turystów :twisted:no właśnie to chce zrobić tzn gdzieś koło lutego coby jeszcze na snieg sie załapać i postraszyć narciaży na nartostradach :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.