zakret2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 witam wybralem sie dzisiaj na mala przejazdzke ok 20 km podjechalem w pare miejsc i w pewnym momecie padlo ako po odpaleniu i powrocie do domu zmierzylem ladowanie i na wolnych obrotach bez swiatel bylo 14,2 a po dodaniu gazu 14,0 na swiatlach bylo 14,0 na wolnych i na obrotach spadlo do 13,6 13,5V moto mam od niedawna i jak kupowalem to ako bylo puste ale pochodzil troche i coraz lepiej krecil aku niby jest nowe ale ma wstawione 7ah a powinno byc 8 ah czy to ma cos wspolnego z tym prpblemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Aku masz do wymiany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ale na 100% to jest aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) Elektrolit jest?? Edytowane 9 Lutego 2008 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ako jest zaklejone wiec niewiem czy jest elektrolit to jest oko kwasowo zelowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosiak18 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Kolego regulator napiecia do wymiany wiem bo miałem taka sama sytuacje w swojej CEBRZE kupiłem nowy akumulator a okazało sie ze to regulator na 100 % pozdro!!!1 :biggrin: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Kolego regulator napiecia do wymiany wiem bo miałem taka sama sytuacje w swojej CEBRZE kupiłem nowy akumulator a okazało sie ze to regulator na 100 % pozdro!!!1 :flesje: :clap: Nie rozpędzaj się. Nie spotkałem się w ZX-6R z awarią regulatora. To nie Honda, stary;P W szóstkach częściej (u mnie np już dwa razy) padają alternatory. Zakret: zanim zaczniesz wydawać kasę na nowe części - najpierw serwisówka do łapy i mierzysz alternator w czasie pracy i na zgaszonym, potem mierzysz regler. W serwisówce masz szczegółowe informacje jak to zrobić za pomocą zwykłego multimetru. Co do samego aku: wsadź takie jak ma być. -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.