B&TCUSTOMS Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 witam moze mi ktoś podesłać schemat rozrządu jak go ustawić bo wali cisnienie w gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam koledzy przesyłam zdjęcie odnośnie tego vulcana i pytanie jaki symbol ma się pokazać w okienku jak na pierwszym cylindrze zaczyna się praca bo na tym kole magnesowym jest więcej znaków firmowych http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7337bf276a6921c.html <---- fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 T1.A jakie znaki tam widziales ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 teraz nie pamiętam dokładnie ale T1 D2 C coś takiego ale sprawdzę to dokładnie wydaje mi sie ze ustawiłem na T1 i jak sie silnik kreci na wałczonym rozruszniku to dziwnie spalinami dmucha w gaźniki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 ADAM M. DZIS SPRAWDZAłEM ZNAKI PIERWSZY TO C DRUDI T CZECI F NA KTóRYM I JAK MA BYć USTAWIONE ADAM M. DZIS SPRAWDZAłEM ZNAKI PIERWSZY TO C DRUDI T CZECI F NA KTóRYM I JAK MA BYć USTAWIONE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Chlopie, jezeli dalej bedziesz uzywal Caps Lock to ci wykasuje wszystkie posty. Skad przekonanie ze jestem alfa i omega jesli chodzi o wszystkie mozliwe modele wszystkich firm japonskich to nie wiem, jesli chodzi o EN500 to tylko tyle ze widzialem go kilka razy na ulicy. Jak bierzesz sie za jakis motocykl to musisz kupic / sciagnac serwisowke. Ogolny uklad rozrzadu w Kawie jest prosty i odpowiada Suzuki - oba walki ustawione wycieciami na koncach tak ze wyciecia skierowane sa na zewnatrz i przeciwlegle do siebie w poziomie, wskazowka EX na walku wydechowym pokrywa sie z powierzchnia przeciecia glowicy, a ustalona ilosc osiek lancucha oddziela wskazowke EX walka wydechowego od IN walka ssacego, zwykle tak zeby wskazowka IN walka ssacego rowniez byla rownolegla do plaszczyzny przeciecia glowicy. W tym momencie wal korbowy musi byc ustawiony na literke F, z tlokiem pierwszego cylindra w GMP. W pierwszym poscie napisalem ze byla to litera T, ale po sprawdzeniu w serwisowce mojej bylej Kawy ewidentnie napisane ze ustawia sie na litere F. Glownym pytaniem jest ile osiek oddziela walki w EN 500 i czy Kawa dalej stosuje ustawienie na litere F ( normalnie sprawdza sie na niej ustawienie zaplonu stroboskopem ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Noto było dobrze i nagle zrobiło sie żle?musiales tam cos majstrować że cos pop.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 witam kawasaki wczoraj odpaliło serwisówka miała błedy wiec chwila zabawy i sie udało znak jedna całkiem inny ce i kolejnosc suzuki bestja zyje pozdrawiam i adam dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.