Krzysnik363 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam. mam kilka pytań odnośnie modulu . 1. Moduł Peugeot jest 5 pinowy. W tej wtyczce którą sie podpina do modułu jest 6 dziurek w które wchodzą te "wsuwki" w tym dwie są puste a 4 mają w środku (nie wiem jak to nazwać) [cos metalowego] w co wchodzą te wsuwki. Moje pytanie jest takie, czy jeśli moduł jest 5 pinowy (chyba tylko takie są) to czy nie powinno być tylko jedna pusta "dziurka" a pięć z tym na te wsuwki ?? Daje rysunek narysowany w paint :] moze dzieki niemu zrozumiecie. http://www.fotosik.pl/pok...c2095e0c73.html 2. Czy na zablokowanym module zawsze jest symbol peugeot ?? na moim nie ma nic napisanego. Mozę już był wymieniany ??http://www.fotosik.pl/pok...f9f9ebcdef.html przepraszam ze tak zamieszałem ale 1 punktu nie potrafiłem inaczej opisać :P proszę o szybką odpowiedz :icon_mrgreen:Pozdrawiam Krzysiek M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 jezeli skuter chodzi prawidlowo to nic nie kombinuj. ad15 mozliwosci wtykow modulu i 4 wykorzystania moga swiadczyc o tym ze na przyklad modul moze miec dwa wejscia na mase. to sie czasem zdarza. wystarczyloby zobaczyc schemat modulu(czyli cos raczej niedostepnego) i wszystko byloby jasne. niemniej ja obstawiam na druga mase. w sprzecie biegowym bylaby tez mozliwosc polaczenia modulu z kontrolka biegow(czujnik luzu) ale to odpuszczamy. ad2 niekoniecznie na modulach jest wybita marka motocykla. ba, dodam ze to sie sporadycznie zdarza. jedyne wyjscie to chinska podrobka modulu, ktora poznasz po badziewnym plastiku. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 jezeli skuter chodzi prawidlowo to nic nie kombinuj. Chciałem odblokować bo blokada modułu. Poza tym mam z nim problemy i kiedys poradziliście mi ze to raczej moduł. Ale nie o to mi teraz chodzi tylko zastanawiam sie czemu jest 5 pinów a dziur 6 w tym 2 nie działające Mam jeszcze pytanie. Jeśli jest blokada modułu , to czy wtedy pasek na wariatorze nie wyjeżdża do końca (tak jak przy podkładce) czy to niema nic wspólnego ?? to jak z tą blokadą na module ?? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Z tego co wiem to sv nie ma blokady na module.Chyba nie.... Na wariatorze na pewno.Trza szlifować :icon_mrgreen: .Pasek musi dochodzić prawie do samego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 na wariatorze nie ma żadnej blokady. Przy 55 km/h odcina mu zaplon Ale ja sie pytam czy jak jest blokada na module to czy pasek na wariatorze dochodzi do końca ?? P.sPrzy większości peugeotów jest na wariatorze ale nie w SVgadałem z kilkoma właścicielami takiego skutera i mówili ze wymienili moduł na odblokowany i idzie po 75 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jak masz peugeot sv 50 geo , to znaczy że masz taki jak jo mam.Mój leci 80km/h. Na wariatorze oryginalnie była blokada.Jeśli odcina ci przy 55 to znaczy że pasek nie dochodzi do końca.Ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 ja nie mam sv geo Jakoś ja nic na wariatorze nie znalazłem. Pojechałem do motoparku w mojej miejscowości (Targowisko) i mechanik też nic nie znalazł ani na wario,tłumiku i gaźniku Powiedział że zostaje tylko moduł. Ale to blokady mogą sie różnic bo na rożne kraje były rożne blokady. A twoja niby w jakiej postaci była ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Mechanik powinien na pierwszy rzut oka rozpoznać .Na wariatorze będzie znać dokąd pasek dochodzi.Blokada polega na zastosowaniu dłuższej tulei części zdawczej wariatora.Jak będę miał trochę czasu to sprawdzę mój moduł zapłonowy , i napiszę Ci jak wygląda.A tak poza głównym wątkiem , to przy 80 -ce ten skuter chce odlecieć :) . trochę za słabe zawieszenie , mimo że do przodu wsadziłem mocniejsze sprężyny . Buja się jak hamak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 dokładnie chodzi ci o blokadę w postaci tulei która jest między wariatorem a tym pierwszym talerzem ?? czy o coś jeszcze innego ?? Ponawiam moje pytanie: Jak jest blokada modułu to czy pasek wyjeżdża do końca wariatora czy zatrzymuje sie na pewnej wysokości tak jak w przypadku blokady na wario ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.