jurer Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) Otóż zastanawia mnie fakt złożenia tego sprzęgła: od mojego motorku, tzn jedna z tarcz w tym rowku co zaznaczyłem na zdjęciu (tarcza numer 6) Złożyłem wg serwisówki.. czyli ze ta 6 tarcza tak jak na rysunku. W 2 moim kmx'ie mam wszystkie razem i też to chodzi. Oba motorki chodzą świetnie. Tylko czy ktoś mi powie jak jest prawidłowo i jakie są tego skutki? oraz DLACZEGO tak? w większości motorków w których robiłem sprzęgło to tarcze wszystkie były razem. Dodam tylko że ta 6 tarcza idealnie tam pasuje i nie ma żadnego luzu między przekładką a kolejną tarcza.OTO FOTO: http://www.bikepics.com/pictures/1163024/ Ciekawie mnie również fakt wyrabiania się rowków w koszu sprzęgłowym. Świadczy to o dużym przebiegu? Czy raczej jest to przyczyna częstego wciskania sprzęgła? Edytowane 30 Stycznia 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dobre pytanie, też mnie to zastanawia.... Np. Diversion 600 i Zephyr 750 też tak mają ( tzn. tak każe montować ksiazka serwisowa) ostatnia tarcza sprzegła w innym rowku kosza sprzęgłowego. Ciekawe czemu to ma słuzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dodam tylko że w serwisówce od RS 125 też tak jest pokazane.. jeśli ktoś chce fotke to zamieszczę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.