Luca Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Ja mialem chinska opone crosowa , nie doc ze nikla w oczach kosztowala o 100 zl wiecej niz podobny czeski Mitas, to jeszcze prowadzenie bylo tragiczne , calkowice nie przewidywalny tyl motocykla.Co do Chińskich opon to masz rację, jakościowo nie są najlepsze i nie da się na nich poszaleć. Co do szybkiego zużywania to u mnie niebardzo chcą się zużywać. Są twarde, nie kleją się do asfaltu i nie chcą się zetrzeć a szkoda mi wymieniać z jeszcze całkiem dobrym bieżnikiem.Tylna spoko ale przedniej to bym się już chętnie pozbył :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 (edytowane) Co do butów:PJezeli mówimy o typowo zimowych (trekkingowych) to przebieg 5 lat to nawet nie taki duzy wyczyn. Mój kumpel ma halówki z nike, cały czas w nich trenuje na hali 3 razy w tygodniu przez 3 lata, i jak do tej pory to mu farba z powierzchni narazonych na kontakt z piłką zeszła, i wyglada na to ze predzej sie podeszwa wylata niż but jako taki. Ja teraz mam od dwóch lat najęcje nie przeznaczone do piłki ale przyznam sie ze czesto w nich gram, na motorze i rowerze latam i w piłke na asfaltowej powierzchni i jako taki but dalej żywy ale podeszwa się gumowa już wyciera ze blisko już mojej stopie do asfaltu. Także na Nike kupowanie w polsce nie ma co narzekać. :banghead: Edytowane 28 Stycznia 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 co do cięższych maszyn to prawdopodobnie Keeway w następnym roku wprowadzi jakąś 650 typu turystyk sport czy naked. Chińczycy produkują takż motocykle pojemności 450 ccm i 500 ccm z tym że w Polsce nie są one jeszcze dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 hmm hinszczyzna jadaca 170 km/h :biggrin: a toto sie zatrzyma ? nie rozkreci przy 170 ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 JA mam Nike juz 5 lat, adidasy do biegania, choc chodze w nich na codzień, jezdze na moto.....i sie trzymaja, a sa produkcji Vietnam :P drogie, mam tyle samo czasu, sa produkcji Indonesia...i tez sie trzymaja bez zarzutu. W temacie o rozrusznikach mówimy o butach...nieźle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Arni to w końcu Nike czy Adidas? :biggrin: Nie no śmieje wiem co miałeś na myśli, temat rzeczywiście troche zjechał, a w dodatku problem rozrusznika został juz rozwiazany :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) hmm hinszczyzna jadaca 170 km/h :banghead: a toto sie zatrzyma ? nie rozkreci przy 170 :buttrock:Jak jedzie już 130km/h i sie nie rozpada to te 40km/h więcej nie powinno robić problemu dla nieco mocniejszej konstrukcji.Niemniej jednak nie odważyłbym się tyle jechać bez wcześniejszego osobistego sprawdzenia wszystkich śrubek, czy są prawidłowo dokręcone. :buttrock:Co do zatrzymywania się to hamulce są w zupełności wystarczające. Od 100 do 0 w około 4s na czystym suchym asfalcie to chyba nie jest tak źle. Edytowane 30 Stycznia 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.