grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Z tego co wyczytalem w internecie są 3 modele yamahy tt 600.Która najbardziej nadał by się w ciężki teren,w leśne górki itp.?Jaki model i z jakiego rocznika(czytajja forum nie znalazłem nic kąkretnego). Ew.Jaki modele yamahy xt 600 polecacie?z jakich roczników ,weiem ze młodsze rocvzniki xt są cięzkie.Jakie są wasze opisnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ciezki teren :P to raczej poszukaj czegos lzejszego bo maszyny sa ciezkie! natomoast jezeli masz zamiar jezdzic po lesie a wlasciwie jak to napisales po "lesnych gorkach" to kazdy model sie nada! Zwroc uwage na zawieszenie, bo modele R i S maja lepsze niz wersja E, wesja E ma elektryczny starter, nizszy skok zawieszen 200 mm, R i S maja kick startery i bodajze 280 mm skoku zawieszen! Druga strona medalu- wersje R i S czesto spotykane na rynku sa zajezdzone ( nie mowie tu o ludziach ktorzy dbaja o sprzet dla samych siebie ) no i oczywiscie perelki sie trafiaja :wink: Moj mechanior powiedzial ze i czesci zamienne sa troche drozsze niz do wersji E, sam jezdze wersja E z 2003r no i troche bolalo mnie to ze zawiece mam gorsza ale i z tym sie uporalem! Podwyzszylem zawieszenie z tylu i przodu i jest OK! Brat jezdzi XT 600 z 2000r i w sumie to nie zaluje zakupu ale jak dla mnie XT odpada jezeli chodzi o ciezki teren! Dawniej jezdzilem KTM 2T i jezeli szukasz moto na tory crossowe i bardzo ciezki teren polecam enduro wyczynowe, badz crossa. Motorki duzo lzejsze, latwiej nimi manewrowac podczas skokow itd. Mam nadzieje ze choc troche Ci pomoglem :wink: Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokid Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Chciałbym podpiąć się do tematu. Szukam motoru, który będzie się nadawał do sporadycznych wypadów na tor, ale przede wszystkim do jazdy w trudnym terenie. Jednym słowem szukam dla siebie jakiegoś hard enduro, w którym nie trzeba będzie robić co chwile przeglądów i napraw. Interesuje mnie coś pojemnościowo pomiędzy 400 a 600 cm3, w cenie około 8000zł. Myślałem między innymi właśnie o Yamaszce TT, ale będzie chyba za ciężka. Liczę na jakieś propozycje od doświadczonych riderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Jeśli yamahe tt i do terenu to tylko wersje ttr lub tt-s.Unikaj ttr-e i tte. Chciałbym podpiąć się do tematu. Szukam motoru, który będzie się nadawał do sporadycznych wypadów na tor, ale przede wszystkim do jazdy w trudnym terenie. Jednym słowem szukam dla siebie jakiegoś hard enduro, w którym nie trzeba będzie robić co chwile przeglądów i napraw. Interesuje mnie coś pojemnościowo pomiędzy 400 a 600 cm3, w cenie około 8000zł. Myślałem między innymi właśnie o Yamaszce TT, ale będzie chyba za ciężka. Liczę na jakieś propozycje od doświadczonych riderów. Więc ja polecałbym ci z 400-tek suzi drz -e lub honde xr 400 jednak za tą cene( do 8 tys nie dostaniesz ich ,a napewno nie z papierami/w dobrym stanie. A z 600 yamahe ttr lub honde xr 600 .Możesz też pomysleć ewentualnie o dr 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 A jak wygląda własnie ta Honda xr600?Jaka jest jej waga?Jak wygląda smarowanie(czy jest pompa olejwoa, czy jakiś inny wynalazek?).;].Czy często się psują?I czy są i w jakiej cenie części do niej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=h1LfojnGBQQ&feature=related stara tt ta na głownym planie! jak widać ponad 20 letni mtorek sobie radzi! ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 jak wygląda własnie ta Honda xr600?Jaka jest jej waga?Jak wygląda smarowanie(czy jest pompa olejwoa, czy jakiś inny wynalazek?).;].Czy często się psują?I czy są i w jakiej cenie części do niej? Popatrz np tu: 1 http://moto.allegro.pl/item297203422_honda...00_xr600_r.html 2 http://moto.allegro.pl/item301418638_okazj...duro_cross.html 3 http://www.bikepics.com/honda/xr600/ Tu masz dane techniczne hondy xr 600 z 91 roku: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_600_r_1991.php :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ja powiem tak: -jeżdzę na TTR 600 od roku i jest to świetny sprzęt ale w ciężki teren za bardzo się nie nadaje, jest za ciężka, motocykl sam w sobie jest super ale nie na tor czy inne tego typu zabawy, - mam okazję też jeździć Husqvarną TE 250 4T mojego brata i powiem szczerze że jak na tor, crosscountry, lasy, podjazdy itp to ten sprzęt to bajka (lekka, ma dość mocy) jak każdy 4T 250cm, - aktualnie też mam Suzuki RM 125 2T i jeżdzę na niej właśnie na tor , żwirownie, crosscountry itp i mimo że to seta to jest to potwór:P jak w teren ciężki narazie sobie radzi i staje jak równa z równym z Huśką brata........ale w planach mam zakup właśnie jakiegoś 250 4T bo to w zupełności wystarczy do jazdy w terenie i to naprawde ciężkim to tyle z mojego doświadczenia:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Tak.tez kupił bym huske.Ale podobno strasznie drogie części to po 1,a po 2 to bardzo awaryjne sa (przedewszystkim na źle pomyślano o sparowaniu silnika-tzn.brak pomby,olej prznosi się na łańcuszku rozrzadu).To tyle co wyczytałem na necie.Bardzo podoba mi się TT ale niestety albo są za drobie,albo są za daleko odemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 TTS nie jest taka starsznie droga , to starsze modele niz TTR ale podobne konstrukcyjnie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Jednym słowem szukam dla siebie jakiegoś hard enduro, w którym nie trzeba będzie robić co chwile przeglądów i napraw. Interesuje mnie coś pojemnościowo pomiędzy 400 a 600 cm3, w cenie około 8000zł. Złotym środkiem wydaje się tutaj być... Suzuki DR-Z w wersji E czyli tej takiej bardziej "wyczyniastej".Tylko, że za tą kwote możesz spotkać egzemplarz bez papierów bo z papierami za ta kase będzie w polsce baardzo ciężko (a jak już to padaka). Chyba, że masz układy za granica, ktoś tutaj mówił, że dr-z sa tanie w anglii, więc moze warto popróbować? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) A co do tej hondy.to jak wyglądają częsci,jaka jest ich cena?no i co z wytrzymałościa silnika i tym sparowaniem?I jakie roczniki są najletsze? Ps.I jak z ta husqvarna?mam racje?czy to tylko plotki? Edytowane 24 Stycznia 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 mój brat ma TE 250 z 2005 roku ( zawory zwykłe) a od chyba 2006 wchodziły z tytanowymi zaworami i one podobno siadają i trzeba co trochę tam zaglądac ale ja tzn mój brat nie ma problemów z Huśką a jeździ na prawde ostro, nie oszczędza jej i nic się nie sypie, trzeba tylko dbać, olej, tłok, zawory i jesli się będzie dbało to czemu ma się coś sypać???? szukaj sobie coś 250-400 w 4T a na pewno będziesz zadowolony, ja jak kupiłem TTR to byłem zachwycony ale w cieżki teren jest za ciężka, zobaczysz że będziesz rozczarowany, nie mówie że to zły sprzęt bo to super bryka ale jak na wyprawy jakieś a nie na tor i do pałowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 (edytowane) A jak wygląda sprawa częśći?jak z dostepnością?no i oczywiście jak poruwnywalnie do innych marek kosztują np.tłok,pierścienie,korba? Ps.Moj budzet to max.6000zł.Czy kupie cos godnego za to? Edytowane 24 Stycznia 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokid Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Poczytałem różne tematy, Wasze odpowiedzi i zawęziłem poszukiwania do kilku modeli: Yamaha WR400, KTM EXC400, Husqa TE400. Jak wg Was wygląda porównanie tych maszyn? Która najmniej awaryjna? Do której najłatwiejszy dostęp do części? Kwota, którą mogę przeznaczyć urosła do 10k :icon_arrow: Poczytałem różne tematy, Wasze odpowiedzi i zawęziłem poszukiwania do kilku modeli: Yamaha WR400, KTM EXC400, Husqa TE400. Jak wg Was wygląda porównanie tych maszyn? Która najmniej awaryjna? Do której najłatwiejszy dostęp do części? Kwota, którą mogę przeznaczyć urosła do 10k :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.