Zbyszekm Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witajcie.Miałem szczęście i znalazłem interesującą mnie stronę. Na niej link TEN. Proszę o pomoc, czy dzwięk pracy silnika tego motocykla jest normalny czy daje to jakiś powód do niepokoju?? szczerze to nie spotkałem się aby ten motocykl pracował inaczej. Mój ma prawie identycznie... PSZdaję sobie sprawę z marnej jakości tego nagrania ale osoby będące w temacie, napewno wychwycą to "coś".(chodzi o pracę na wolnych obrotach i ten szum{??})Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam. Jeżeli chodzi ci o ten "szum" na wolnych to bym sobie to olał. To kosz sprzęgłowy i ten typ tak ma :) Mi szumi od 40 tys km. :banghead: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ok czyli powód błachy do niepokoju...a czy może to być spowodowane jakimś luzem czy czymś??wolałbym to mimo wszystko zlikwidować lub uciszyć.Jacku a czy może wymieniałeś u siebie uszczelniacze zaworowe??Chcę się za to zabrać i szukam informacji na ten temat. PozdrawiamSzerokości i przyczepności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Sprzęgła bym nie ruszał, bo nic się nie dzieje i jak pisałem wcześniej występuje to chyba u każdego. Co do uszczelniaczy, to przymierzałem się do tego ( ale mi się rymnęło :) ).Niestety koszta, uszczelkę pod głowicę trzeba jeszcze zakupić, a nie wiem też czy wymiana samych uszczelniaczy pomoże w apetycie na olej. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazistreet Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Uszczelniacze mają dośc duży wpływ na zużycie oleju, szczególnie w maszynach ponad 10 letnich ( guma pod wpływem zmian temperatur twardnieje, tak jak np. opony ). Uszczelniacze są to małe kieliszki z gumową uszczelką w środku, oryginalne posiadaja jeszcze pierścień zaciskowy. Co do wymiany to czynności sa nastepujace:- wyjęcie napinacza łańcuszka rozrządu- zdjacie wałków rozrzadu- zdjecie głowicy- wyjęcie szklanek i płytek regulacyjnych- zdjęcie pestek na talerzykach zaworowych- zdjęcie sprężyn- osuniecie zaworu- zdjęcie starego i załozenie nowego uszczelniaczaSkładanie ta kolejnosć odwotna.Przy wymianie uszczelniaczy dobrze byłoby wygegulować zawory bo i tak wszystko rozebrane, ale to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.