WilQ_21 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Tylko co trzeba zrobić z wałem?? Moc podobno ok 40 ale frajda 100 razy wieksza jak w seryjnej choć seryjną TS fajnie sie smiga.pzdr swego czasu czytałem o tym, moc nie jest większa tylko zmienia się moment obrotowy, ale przez to wszystko moto ma większe wibracje które doprowadzają do pękania niektórych elementów, jest to zabieg raczej an krótką metepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Kiedyś robiłem gościowi jawę , w której wał był tak wychechlany :) że podczas pracy się przekręcały tarcze :) .Ni ch....ja nie szło ustawić zapłonu(Co się wstydu najadłem to moje) . W końcu klient zdecydował się na rozbiórkę silnika.Ustawiłem wał aby oba tłoki biły jednocześnie.Drgania nieziemskie.Brak danych na ile wyważyć wał i brak ochoty na 20-krotne rozbieranie silnika aby go wyważyć spowodowały to że jeśli motor stał na centralce i dodało się gazu , to motor odjeżdżał na niej :) .Klient złoma wziął , ale jeśli pojeździł więcej niż dzień to o dzieciach może zapomnieć :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak wyżej - sprawdź ciepłotę świec. Na gorącym silniku jak przestanie pracować ten gar to sprawdź świecę z niego. Może mieć przebicia na gorącym. Sprawdź też mocowanie młoteczka od danego cylidra - miałem kiedyś tak że po nagrzaniu silnika zacierała się teflonowa tulejka na osi młoteczka i w ten sposób się zawieszał czyli nie dawał iskry. Pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mordziaty Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) zamieni miejscami elementy odpowiadające za zapłon przełóż z prawego na lewy cylinder i zobaczysz co będzie sie działo dokładnie, najpierw zamien niejscami świece, zobaczysz co będzie się działo.jak to nie pokaże,to zostaje grzebanie w zapłonie. ps. z tymi zapłonami elektronicznymi to nie tak do końca.ja też miałem chwilę słabości z przerywaczami,ale doszedłem do wprawy i jawka lata po dziś dień na przerywaczach . a regulację robię co jakieś 2 tyś.km bo częściej nie ma sensu pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2008 przez mordziaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Odpal silnik i poczekaj do momentu az 1 gar padnie... wtedy wyl. silnik i sprawdz czy swieca z tego garu jest sucha czy nie. Jesli nie to masz ten sam problem co ja u siebie... Wyregulowalem zaplon eleganco ale dalej 1 gar odpadal... wiec wymienilem swiece i bylo ok =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Najwiękrzy problem w tych silnikach. Jeden gar niechodzi:D Mi w mojej CZ (byłej CZ 350) wystraczyło dobrze wyrególowac przerywacze i zapłon i juz tak sie niedziało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.