Skocz do zawartości

cylinder w kawasaki klr 650


Rekomendowane odpowiedzi

wole dac 4 zl za sztuke i miec pewnosc ze bedzie dzialac , niz dawac od ticolca i zdejmowac glowice za miesiac :P

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w motobocie albo w motocombo zapalcilem jakos 60 zl za 10 sztuk gumek Atheny

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu z oryginalnym uszczelniacz od tico jest lepsiejszy. Po pierwsze jest sporo twardszy, po drugie ciaśniej oplata zawór, po trzecie ma grubszą i mocniejszą sprężynke, po czwarte jest zalany w brązowej tulejce a nie cały gumowy i nie trzeba zakładać na niego dotakowej sprężynki zaciskowej na prowadnice. Same plusy. Zrobie zdjęcie dla porównania obu i sami zobaczycie że ten od tikacza nawet "masywniej" wygląda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze jest twardszy to wlasnie zle , bo tak zachowuje sie stary uszelniacz poprostu twardnieje z wiekem i przestaje zbierac olej z zaworku.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem nieco:P dzięki temu że ciasno oplata zawór będzie spełniał swoja role tak jak powinien. A to że jest "nieco" twardszy spowoduje dłuższe przebiegi:D

 

Cholera napisałem tam sporo, a winno być nieco:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh to sie jeszcze okaze :) ja tam wole stosowac markowe uszczelniacze dobrej firmy , niz koreanskie wynalazki :) , ale zapodaj foto bo jestem ciekawy ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na złość baterie padły!! Ale już sie ładują.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f16918e565e1c1c2.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/981474fe5b607e03.html

 

Ten czarny jest oryginalny. Oczywiście te co mam juz pracowały i może dlatego są twardsze. Nie mniej jednak wyglądaja solidniej.

 

Dupa. wprowadziłem Was niechcący w błąd. Uszczelniacze nie są od tico tylko od suzuki alto 800. Wprawdzie to bliźniaczy silnik ale w tico prowadnice mają inną średnice zewnętrzną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Miałem Tengai rocznik 91 :icon_mrgreen: Paliła ok. 0,8 l. oleju na 1 tys. km Po zdjęciu cylindra okazało się, że jest dość duży luz tłok-cylinder. Wziąłem klamoty pod pachę i dawaj do fachowca w tym temacie. Fachowiec pomierzył i stwierdził 50% zużycie tłoka i minimalne cylindra (były jeszcze ślady po honowaniu) Polecił jeździć dalej, a jeśli cokolwiek naprawiać to w grę wchodzi tylko kuty tłok i dokładny szlif.

U mnie stuki pojawiały się przy gwałtownym i pełnym otwarciu przepustnicy przy obrotach poniżej 3000. Była to wina dwóch urwanych kłów przy zębatce wałka balansowego przedniego. Przy okazji wymieniłem łańcuszek oraz jeden ślizg. Do tego doszło czyszczenie głowicy z nagaru, lekkie dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych i uszczelki pod cyl. i głowice (wszystkie uszczelki kupiłem w larssonie)

Po odpaleniu było słychać jedynie szumy łańcuchów (sam nie mogłem uwierzyć, że mój klekot może się tak kulturalnie zachowywać)

Przy codziennym odpalaniu brała za drugim bądź trzecim okręceniu. Po dłuższym postoju nawet zimą kręcenie nie trwało dłużej niż 15-20 sek.

 

Pozdrawiam i życzę przyjemności w dalszej eksploatacji Tengajki :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cos dlugo go kreciles , umnie nawet jak postoi trozke to dluzej jak 5 s go nie krece , ale zazwyczaj tylko pykne guziczek i juz gada. Czesto ludzie zapominajka ze lancuszki tez maja swoja zywotnosc i dochodzi do zerwania.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...