Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Mam dla Was użytkownicy KLRów ciekawą wiadomość:D Odkryłem dzisiaj że uszczelniacze zaworowe pasują od... tico:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 wole dac 4 zl za sztuke i miec pewnosc ze bedzie dzialac , niz dawac od ticolca i zdejmowac glowice za miesiac :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 A gdzie ty kupujesz uszczelki po 4zł. Ja w serwisie kupowałem po 37zł. za sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 poszukaj w motobocie albo w motocombo zapalcilem jakos 60 zl za 10 sztuk gumek Atheny Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekpołczyn Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Dobrze wiedzieć po co przepłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 W porównaniu z oryginalnym uszczelniacz od tico jest lepsiejszy. Po pierwsze jest sporo twardszy, po drugie ciaśniej oplata zawór, po trzecie ma grubszą i mocniejszą sprężynke, po czwarte jest zalany w brązowej tulejce a nie cały gumowy i nie trzeba zakładać na niego dotakowej sprężynki zaciskowej na prowadnice. Same plusy. Zrobie zdjęcie dla porównania obu i sami zobaczycie że ten od tikacza nawet "masywniej" wygląda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 ze jest twardszy to wlasnie zle , bo tak zachowuje sie stary uszelniacz poprostu twardnieje z wiekem i przestaje zbierac olej z zaworku. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Dlatego napisałem nieco:P dzięki temu że ciasno oplata zawór będzie spełniał swoja role tak jak powinien. A to że jest "nieco" twardszy spowoduje dłuższe przebiegi:D Cholera napisałem tam sporo, a winno być nieco:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 heh to sie jeszcze okaze :) ja tam wole stosowac markowe uszczelniacze dobrej firmy , niz koreanskie wynalazki :) , ale zapodaj foto bo jestem ciekawy ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak na złość baterie padły!! Ale już sie ładują. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f16918e565e1c1c2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/981474fe5b607e03.html Ten czarny jest oryginalny. Oczywiście te co mam juz pracowały i może dlatego są twardsze. Nie mniej jednak wyglądaja solidniej. Dupa. wprowadziłem Was niechcący w błąd. Uszczelniacze nie są od tico tylko od suzuki alto 800. Wprawdzie to bliźniaczy silnik ale w tico prowadnice mają inną średnice zewnętrzną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orioli Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Miałem Tengai rocznik 91 :icon_mrgreen: Paliła ok. 0,8 l. oleju na 1 tys. km Po zdjęciu cylindra okazało się, że jest dość duży luz tłok-cylinder. Wziąłem klamoty pod pachę i dawaj do fachowca w tym temacie. Fachowiec pomierzył i stwierdził 50% zużycie tłoka i minimalne cylindra (były jeszcze ślady po honowaniu) Polecił jeździć dalej, a jeśli cokolwiek naprawiać to w grę wchodzi tylko kuty tłok i dokładny szlif. U mnie stuki pojawiały się przy gwałtownym i pełnym otwarciu przepustnicy przy obrotach poniżej 3000. Była to wina dwóch urwanych kłów przy zębatce wałka balansowego przedniego. Przy okazji wymieniłem łańcuszek oraz jeden ślizg. Do tego doszło czyszczenie głowicy z nagaru, lekkie dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych i uszczelki pod cyl. i głowice (wszystkie uszczelki kupiłem w larssonie)Po odpaleniu było słychać jedynie szumy łańcuchów (sam nie mogłem uwierzyć, że mój klekot może się tak kulturalnie zachowywać)Przy codziennym odpalaniu brała za drugim bądź trzecim okręceniu. Po dłuższym postoju nawet zimą kręcenie nie trwało dłużej niż 15-20 sek. Pozdrawiam i życzę przyjemności w dalszej eksploatacji Tengajki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 To cos dlugo go kreciles , umnie nawet jak postoi trozke to dluzej jak 5 s go nie krece , ale zazwyczaj tylko pykne guziczek i juz gada. Czesto ludzie zapominajka ze lancuszki tez maja swoja zywotnosc i dochodzi do zerwania. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.