Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Kiedyś na szanownym Forum przeczytałem, że przyczyną strzelania w wydech może być także nieszczelność w układzie wydechowym, szczególnie między głowicą a kolektorem.Jeżeli nie mam racji niech ktoś sprostuje :banghead:Pozdro Oczywiscie, ja o tym wielokrotnie pisalem.Jezeli motocykl jest kilku/nasto letni to warto sprawdzic szczelnosc rur na wejsciu do glowicy i jakosc uszczelek.Nie jest prawda ze "kazdy motocykl tak ma", bo oba moje tak nie maja ( tzn nie strzelaja przy zejsciu z obrotow ), mimo ze BSA nie ma w gruncie rzeczy zadnego uszczelnienia na polaczeniu glowica - rury wydechowe. Po prostu osadzilem rury w glowicy na paste do uszczelniania tlumikow, ktora twardnieje pod wplywem temperatury i tez nie strzela. W Suzuki wymienilem uszczelki pod rurami ( drogie jak by ze zlota byly ).Tak jak koledzy slusznie napisali to strzelanie nie ma zadnego zwiazku ze spalaniem detonacyjnym i jako takie nie jest grozne dla silnika, chyba ze wynika ze zdecydowanie za ubogiej mieszanki.Tak ze po sprawdzeniu, ze wydechy sa szczelne a strzela dalej, dalbym troche bogatsza mieszanke na wolnych ( srubki do ustawienia skladu mieszanki ) i moze to zadziala. Ogolnie V2 maja wieksza tendencje do strzelania niz cokolwiek innego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.