cabaniero Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 HejasPyknęło 24 tys km na liczniku i trzeba zajrzeć do zaworów.. możliwe że wcale nie będzie trzeba nic poprawiać, ale lepiej sprawdzić... na forum VStroma kol pisał, że pierwszy raz do zaworów zajrzał po 54 tys km... i luzy mieściły się w ustalonej przez fabrykę tolerancji...ale na zimne lepiej czasem dmuchać... w razie czego mam pytanie do Was... w DLu płytki wkłada się w szklankę od strony zaworu... i teraz czy ma znaczenie którą stroną się włoży płytkę ??? Słyszałem że trzeba wkładać stroną na której jest naniesiony wymiar płytki do góry...czeli do szklanki... no i druga sprawa... jakieś dobre źródło gdzie można dostać płytki do DLa...mozliwe że sama zamiana płytek wystarczy, ale z tym to nigdy nie wiadomo...więc mozliwe że trzeba będzie dokupić kilka... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Cecha do szklanki czyli do góry, płytki np w MOTO-KRAS 12zł sztuka!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 We wszystkich hondach jakie rozkręcałem płytka pod szklanką była zwrócona wymiarami w strone szklanki. Tak że po zdjęciu szklanki i zajżeniu do niej gdzie przyklejona jest jeszcze plytka nie widać wymiaru. Co do samej regulacji, wszystko zależy od jakości materiałów i konstrukcji, ale wydaje mi się że pierwsze 24tys bez problemu przelecisz bez konieczności wymiany. Ewentualnie zamiana miejscami. Wydaje mi się że na trwałość luzu wpływa szybkobieżność silnika, w mojej cbr przy wysokim kręceniu zawory kontroluje często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 tylko nie oszczedzaj na plytkach , ja kiedys kupilem 2 plytki heineken chyba i po paru tys km mialy wzery , w ostatniej chwili zagladlem bo juz zaczelo mi krzywke niszczyc - nie ma to jak oryginal drozej ale pewniej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.