BigOgr Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Chcialem sie pochwalic moim kochanym rekordzikiem...poki co szalu nie robi, ale i tak go ubostwiam i kocham ogormnie:)W marcu zaczynam juz kilkakrotnie odkladany kompleksowy remont i "mala" przerubeczke napedu:)Moim zdaniem bardziej adekwatna do calosci:) Poki co mozna go znalezc tu:Rex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 no no, gratulacje, kultowy samochodzik. widziałem że samochodzikiem można ostro dawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigOgr Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) no no, gratulacje, kultowy samochodzik. widziałem że samochodzikiem można ostro dawać.Mozna, chociaz ma tylko 90KM, ale bylo to okazyjnie na zlocie. Na codzien szanuje mojego staruszka, a w marcu wreszcie dlugo oczekiwany poczatek remontu...po nim dopiero bedzie sie dzialo:) Edytowane 26 Grudnia 2007 przez BigOgr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 GRATULUJE.....TYLE, ŻE TAKICH MODELI PEŁNO JESZCZE JEŻDZI PO MIESCIE-TO PIERWSZA SERIA E PRZEJŚCIÓWKA POMIĘDZY KULTOWYM D I JUŻ POPULARNYM E......KULTOWE TO SĄ REKORDY A....B.....C......D........POTEM TO JUŻ TAXÓWKI........MIAŁEM REKSIA C Z 67 ROKU-Z PIECEM 1,9 N-107 KUCY...I W ORYGINALE.......PRZERABIANIE TYCH KLASYKÓW POWINNO BYĆ KARANE......BO NIEWIELE JUŻ ICH ZOSTAŁO-A TE KTÓRE JESZCZE SIĘ DO CZEGOŚ NADAJĄ SĄ PRZERABIANE......TAK JAK ONGIŚ JUNAKA PRZERABIANO MASOWO-A TERAZ NIKT JUŚ SIĘ NIMI NIE INTERESUJE...A WSZYSCY POSZUKUJĄ ORYGINAŁÓWBĘDZIESZ MIAŁ SPORO PRACY....Z WŁOŻENIEM INNEGO PIECA...SZCZEGÓLNIE TEGO OD MANTY-SENATORA-ALE ŻYCZĘ POWODZENIA......NAWET OBOK MOJEGO DOMU STOI TAKI SAM MODEL JAK TWÓJ TYLE ZE W DWU KOLORACH-I Z SERCEM DIESLA....MYKA BEZ PROBLEMU PO DZIŚ DZIEN.......I STARSZY WŁAŚCICIEL NIE ZAMIERZA SIĘ GO POZBYWAĆ-NA SZCZĘSCIE......POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigOgr Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 GRATULUJE.....TYLE, ŻE TAKICH MODELI PEŁNO JESZCZE JEŻDZI PO MIESCIE-TO PIERWSZA SERIA E PRZEJŚCIÓWKA POMIĘDZY KULTOWYM D I JUŻ POPULARNYM E......KULTOWE TO SĄ REKORDY A....B.....C......D........POTEM TO JUŻ TAXÓWKI........MIAŁEM REKSIA C Z 67 ROKU-Z PIECEM 1,9 N-107 KUCY...I W ORYGINALE.......PRZERABIANIE TYCH KLASYKÓW POWINNO BYĆ KARANE......BO NIEWIELE JUŻ ICH ZOSTAŁO-A TE KTÓRE JESZCZE SIĘ DO CZEGOŚ NADAJĄ SĄ PRZERABIANE......TAK JAK ONGIŚ JUNAKA PRZERABIANO MASOWO-A TERAZ NIKT JUŚ SIĘ NIMI NIE INTERESUJE...A WSZYSCY POSZUKUJĄ ORYGINAŁÓWBĘDZIESZ MIAŁ SPORO PRACY....Z WŁOŻENIEM INNEGO PIECA...SZCZEGÓLNIE TEGO OD MANTY-SENATORA-ALE ŻYCZĘ POWODZENIA......NAWET OBOK MOJEGO DOMU STOI TAKI SAM MODEL JAK TWÓJ TYLE ZE W DWU KOLORACH-I Z SERCEM DIESLA....MYKA BEZ PROBLEMU PO DZIŚ DZIEN.......I STARSZY WŁAŚCICIEL NIE ZAMIERZA SIĘ GO POZBYWAĆ-NA SZCZĘSCIE......POZDRAWIAMWIem ,ze ten model jest dosc "popularny",nie mam zamiaru go przerabiac na jakas super "tuningowa" fure, generalny remont blacharski, elektryka i oczywiscie naped....tez nie jestem zwolennikiem tuningowania klasykow, ale uwazam, ze krzywdy rexowi nie robie...Mam nadzieje, ze po rekordzie przyjdzie czas na jakiegos slicznego commodorca:)Pozdro 4 all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 tez mam wielki sentyment do tego auta,rekord to był mój pierwszy samochód, kupiłem rocznik z 1985 (ostatni rok produkcji)baaardzo miłe wspomnienia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.