Piotr27 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) a jeszcze mi powiedzcie bo po stronie wydechow obok siedzenia jest taki korek i wlew do czego on jest czy do skrzyni biegów ??? Jeżeli jest czarny i to, to o czym myślę to jest to korek płynu do chłodnicy powinna być tam jeszcze przezroczysta rurka wskazująca poziom wymienionego powyżej płynu. Czarny korek, czarny zbiorniczek wyrównawczy, przezroczysta rurka. Poszukam w manualu i zapodam jakieś zdjęcie jak znajdę. Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2008 przez Piotr27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 ok czekam na foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 100% korek zbiornika płynu chłodzącego , prawa strona zaraz za silnikem upierdliwe dojście heheheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Gdlaty niestety nie ma żadnych zdjęć w manualach, które posiadam ale odpalałem dzisiaj swój sprzęcik i nie ma tam nic innego jak korek do zbiorniczka z płynem chłodzącym i to jest na 100% to jak napisał Nulek, a ztego co wiem skrzynia jest smarowana tym samym olejem co silnik, więc jak wymieniamy olej w silniku to i skrzynia ma świerzy olej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 macie racje w sobote dobrze to sobie oblukałem przy :biggrin: założyłem nowo pomalowane błotniki, jeszcze tylko olej wymienie i w droge tylko niech temp. idzie w gore :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam!Sezon powoli powoli sie zbliża a ja chciałem zapytac o przegląd. Od poprzedniego w kwietniu zeszłego roku zrobiłem nieco ponad 7 tys km i mam 4 pytanka:1. Co ile robicie regulacje zaworów bo w Swiat Mot. pisało ze co 6 tys, kiedys pytałem to mówili w serwisie ze co 10 gdzie indziej co 12 itd.2. Jaki olej lejecie do Waszych sprzętów? mam przejechane 42 tys-cos polecicie?3. Czyszczenie gaźnika? co roku?4. Zamierzam wymienić oploty linek na stalowe bo te oryginalne są okropne a jeszcze kiere mam szerszą i i przydało by sie może nawet całe linki wymienic... Wiecie jakie koszty takiej operacji i gdzie to kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) odp 1 - jaką regulację zaworów - pierwsze słyszę - zawory hydrauliczne - regulacja tylko płytki - co 30.000 powinno wystarczyćodp 2. kiedy miałem 800 to był motul 5100 10w40odp. 3 nie było potrzeby - staram się zawsze paliwoo mieć z pewnego żródłaodp. 4 nie pamiętam ile kosztowały nowe linki ale robiłem je w poznaniu ta przewody hamulcowe to kupiłem w necie pozdrklaus Edytowane 14 Lutego 2008 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 hydrauliczne to sa z tego co wiem w VN 750 a w 800 trza ustawiac...Przynajmniej zylem w takim przekonaniu 2 sezony a i w serwisie "podobno" zawory ustawiali.to ja juz nie wiem... napiszcie co robicie kazdej wiosny w sensie technicznym z motocyklem, szczególnie 800tką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ad.1 robi sie regulacje - tzn sa na plytki - kontrola co 12 tys km.Ad.2 ja castrol power gpsAd.3 tez nigdy tego nie robilemAd.4 nie mam opini i nie chce sie wypowiadac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) coo do vn 800 i zaworów – mój drifter 800 miał zawory hydrauliczne - rok 2001 wersja chyba C pozdrklaus Edytowane 15 Lutego 2008 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam Zastanawiam się nad nową tylną oponą do mojego VN 800, mam pytanie co polecacie i czy zachować orginlny rozmiar polecany przez producenta czy może założyć coś szerszego, obecne brigstoony(chociaż w dobrym stanie) nie są zbyt dobre, będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 ja mialem Metzelra ME880 o rozmiar szersza i nie chce sklamac o rozmiar nizsza. Sprawowala sie bez zarzutu. za bardzo nie mozna szalec z szerokoscia bo lancuch ogranicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 mnie tez czeka operacja wymiany tylnego lacia wiec piszcie co polecacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 ja właśnie kupuję teraz opony do mojego sprzęta i wybór padł na Continental MILESTONE CM 2 WWoczywiście zakup w mynetmoto w niemczech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) ja właśnie kupuję teraz opony do mojego sprzęta i wybór padł na Continental MILESTONE CM 2 WWoczywiście zakup w mynetmoto w niemczech Rozmiar tych opon to 150/80/16 tak wynika z opisu, tzn. nie będą za szerokie a opona na przód 130/90/16, czy tak może być, czy powinny mieć tą samą wysokośc? Jak jest z platością w firmie gdzie kupujesz opony ceny są atrakcyjne niestety nie znam języka i nie mogę sam sprawdzić.Ale zaraz Klaus przecież Ty masz 1500 więc chyba inny rozmiar opon? Jeszcze jedno pytanie dotyczące regulacji tylnego zawieszenia, może ktoś podpwiedzieć gdzie szukać dojścia do tego miejsca i czy potrzebny jest jakis specjalny klucz, muszę trochę podkręcić bo jest zbyt miękkie, oczywiście chodzi o VN 800 Edytowane 23 Lutego 2008 przez Piotr27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.