Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No wlasnie jaka jest twoja sytuacja i co tak naprawde chcesz zrobic z silnikiem ?Ja bym zdjal glowice, cylinder i tlok i zrobil pelne pomiary cylindra od wewnatrz ( srednicowka i mikrometr, pomiary co najmniej w 2 plaszczyznach i 3 planach cylindra - gora, srodek dol ) i tloka od zewnatrz ( rownierz 2 plaszczyzny, rownolegle i prostopadle do osi sworznia i trzy plany na wysokosci gornego pierscienia, sworznia i plaszcza ), zeby ustalic prawdziwy najmniejszy luz miedzy tlokiem i cylindrem. Wowczas mozna rowniez odpowiedziec na pytanie czy i jaki wymiar tloka jest ci potrzebny i na jaki wymiar szlif musi byc zrobiony.Czyli od tego trzeba zaczac zeby wiedziec jaki jest obecny stan twego silnika i od czego zaczac.Przy okazji warto rozebrac glowice, tzn wyjac zawory i sprawdzic stan gniazd, przylgni zaworowych i luz trzonkow zaworow w prowadnicach.Jezeli zlozyles caly silnik na oryginalnych, czyli starych czesciach to nie mozna sie spodziewac, ze ten silnik bedzie sprawowal sie dobrze w dluzszym okresie czasu, tzn dluzej niz 2 miesiace ;). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.