Skocz do zawartości

Junak i jego odma + elektryka


viader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie jaka jest twoja sytuacja i co tak naprawde chcesz zrobic z silnikiem ?

Ja bym zdjal glowice, cylinder i tlok i zrobil pelne pomiary cylindra od wewnatrz ( srednicowka i mikrometr, pomiary co najmniej w 2 plaszczyznach i 3 planach cylindra - gora, srodek dol ) i tloka od zewnatrz ( rownierz 2 plaszczyzny, rownolegle i prostopadle do osi sworznia i trzy plany na wysokosci gornego pierscienia, sworznia i plaszcza ), zeby ustalic prawdziwy najmniejszy luz miedzy tlokiem i cylindrem.

Wowczas mozna rowniez odpowiedziec na pytanie czy i jaki wymiar tloka jest ci potrzebny i na jaki wymiar szlif musi byc zrobiony.

Czyli od tego trzeba zaczac zeby wiedziec jaki jest obecny stan twego silnika i od czego zaczac.

Przy okazji warto rozebrac glowice, tzn wyjac zawory i sprawdzic stan gniazd, przylgni zaworowych i luz trzonkow zaworow w prowadnicach.

Jezeli zlozyles caly silnik na oryginalnych, czyli starych czesciach to nie mozna sie spodziewac, ze ten silnik bedzie sprawowal sie dobrze w dluzszym okresie czasu, tzn dluzej niz 2 miesiace ;).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...