Skocz do zawartości

[CBR 929]-anglik-są jakieś różnice?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jak w temacie. Są jakieś istotne różnice, które mogłyby utrudniać serwisowanie? Lampa, licznik-to wiem. Z tego co mi się wydaje, chyba różnic technicznych nie wprowadzano na rynek UK?

Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem.

Może ktoś wie, czy licznik ma funkcję zmiany pokazywania prędkości z mil na km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiste sprawy czyli licznik i przedni światło. Mozliwe jest ze moto ma inne wersje lakierowania chcoiaż niekoniecznie. Honda czasem daje inne wzór graficzny na UK rynek zeby latwiej pozniej odróznic oficjalny import od tzw. grey import. Może też miec inne normy hałasu i zanieczyszczeń ale to mało prawdopodobne.

 

A co do UK moto to nie dziw sie jezeli znajdziesz ogniska rdzy czy zmatowione elementy nawet na siwezym moto - UK klimat nie jesty lajtowy - wieczne deszcze przez cały rok a owe descze nie są zdrowe z powodu zanieczyszczeń jezeli moto pochodzi z Londynu.

 

Jak masz kompletne papiery UK to daj znac, mozemy sprawdzic kawałek historii motocykla jezeli masz certyfikat MOT lub sam dowód rej. tzw. V5C. Potrzebny bedzie nr. rej i document reference number zawarty w tym też V5C. W ten sposob mozna sprawdzic bynajmniej czy licznik byl krecony pod sprzedaż, ostatnie badania techniczne i kilka szczegółów. Pozdro.

 

PS. Sprawdzenie tych danych odbywa sie przez net i nic nie kosztuje. Podajesz nr. rej. i nr. refrencyjny i masz wynik/info.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Ja jeżdziłem 2 sezony CBR929 sprowadzaną z USA. Pod względem typowych czynności serwisowych ( luzy zaworowe, parametry płynów eksploatacyjnych itp.) nie ma różnic względem europejskich odpowiedników, także nie sądzę aby wersja na rynek UK czymś się różniła. Co do licznika to ma on funkcję zmiany prędkości z mil na km, tak samo można zmieniać wskazania temperatury ze st.F na st.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie!!

 

Dzisiaj jadę obejrzeć CBR i oczywiście dam znać jak to wszystko wygląda.

 

Dziękuję i pozdrawiam!

 

 

Jestem już po oględzinach-cóż-nie jest dobrze. Spawana główka ramy :(

 

Dokładny opis będzie w "minach"

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Gab.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to musisz przełożyć kierownicę z prawej na lewo i gitarra :icon_mrgreen: hi hi hi

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porazka. Co powiedziął sprzedający jak sie zorientowałeś??

 

pzdr

 

Sprzedający jest w Anglii natomiast sprzęt pokazywał mi jego kolega. Jak zapytałem czy potrafi mi wytłumaczyć co było robione z główką ramy stwierdził, że nic nie wie. Odpowiedź zna właściciel. Nie drążyłem tematu bo na całe szczęscie miałem do przejechania tylko kilka kilometrów. Byłbym wściekły gdybym miał kawał drogi. Szkoda, bo motocykl mi się spodobał. Obawiam się tylko, że dosyć szybko znajdzie swojego kupca. Oby nie skończyło to się czymś nieprzyjemnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...