Skocz do zawartości

Rama CBR-y a Hornet-a jaka jest różnica ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie do znawców tematu jaka jest różnica w budowie ramy Cbrki f3 i f4 do Horneta model 02r ? i jak to sie przekłąda na stunt, wiem ze w hornecie silnik jet elementem nośnym i rama słabo znosi jazde na gumie a jak to jest w CBR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Hornecie jest tak jak piszesz, a w CBR z tego co wiem (a w sumie wyczytałem na forum) rama jest zamknięta - silnik nie jest ważnym elementem nośnym i z opinii użytkowników nadaje się do szaleństw tak samo jak i jej silnik.

 

Pozdrawiam

 

 

nie masz racji, w cbr silnik jest elementem nośnym, różnica jest i to znaczna.

W hornetach rama ro jeden plaski profil centralnie umieszczony pod bakiem, a pod nim podwieszony jest silnik.

W cbrce rama to dwa profile na grzbiecie, dwa profile obejmujące silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W hornetach rama ro jeden plaski profil centralnie umieszczony pod bakiem, a pod nim podwieszony jest silnik.

W cbrce rama to dwa profile na grzbiecie, dwa profile obejmujące silnik.

dokladnie tak i dlatego hornet ladniej wyglada jako golasek bo ma ladnie wyeksponowany silnik a w cbr to juz troche szpeci. rama w hornecie jest zaleta w dostepnosci do silnika bo w cbr niezle sie trzeba naginastykowac rzeby dojsc do niektorych czesci. do gumowania cbr lepsza bo w hornecie podobno sie gnie rama i puszczaja uchwyty silnika. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim rama w CBR jest ze stopów lekkich a w Hornecie stalowa co oznacza że w CBR ma mniejszą podatność na odkształacanie a większą na pękanie przy rozciąganiu. Ale jakoś nie słyszałem żeby komuś pękła nawet jak do stuntu używa a o Hornetach często się słyszy że rama krzywa.

 

Bardzo wielu stunterów używa CBRek do "zabawy" i chyba o czymś to świadczy.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim rama w CBR jest ze stopów lekkich a w Hornecie stalowa co oznacza że w CBR ma mniejszą podatność na odkształacanie a większą na pękanie przy rozciąganiu. Ale jakoś nie słyszałem żeby komuś pękła nawet jak do stuntu używa a o Hornetach często się słyszy że rama krzywa.

 

Bardzo wielu stunterów używa CBRek do "zabawy" i chyba o czymś to świadczy.

 

Pozdro.

 

stopy lekkie w cbr pojawiły sie dopiero w F4, dlatego f3 są 10 kilo cięższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...