smove Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 witam, zakupilem wrke i jedyna rzecza ktora przy niej musze zrobic jest sposzczenie i zalanie nowym olejem ... mial ktos przyjemnosc to robic i by wytlumaczyl ?:> gdzies wyczytalem ze wlewa sie przez otwor w ramie przy glowce, ale jak zlac poprzedni ?:icon_biggrin: pozdr, artur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Postaraj się o manuala, tam wiele rzeczy ciekawych znajdziesz, o oleju również. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 masz 2 sruby spustowe oleju jedna z silnika pod spodem a druga w ramie na dole (patrzac od przedu motocykla), filtr oleju jest po prawej stronie silnika na dole a sam olej wlewasz do ramy u gory przy glowce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 masz 2 sruby spustowe oleju jedna z silnika pod spodem a druga w ramie na dole (patrzac od przedu motocykla), filtr oleju jest po prawej stronie silnika na dole a sam olej wlewasz do ramy u gory przy glowce ok, cos juz wiem, poszukam jeszcze tego manuala i pokminie.. pozdro, i dzieki za odpowiedz :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Przy okazji wymiany wymień sobie filtr i zdejmij pokrywę zaworów, zobaczysz jak łańcuszek wygląda. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 rewitam, po zdjeciu filtra na nim samym znajdowalo sie dosc duzo opilkow, sa to opilki metalowe poniewaz przyciagaja do magnesy.. wiecie moze czego to moze byc efektem ? z tego co slyszalem u mechanikow to nie obedzie sie bez rozlozenia calego motocykla na czesci co sie wiaze z niemalym kosztem... a druga sprawa to po rozmowie w innym serwisie powiedziano mi ze moga to byc opilki od trybow ze skrzyni.. co serwis to inna opinia ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 w modelach 400 wr jak i yz bardzo czesto pojawialy sie opilki w filtrze. Pochodzily one ze skrzyni oraz z dolnej zebatki lancuszka rozrzadu ktora ulega zbyt szybkiemu zurzyciu i tym samym niszczy sam lancuszek (z niego tez sa opilki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 w modelach 400 wr jak i yz bardzo czesto pojawialy sie opilki w filtrze. Pochodzily one ze skrzyni oraz z dolnej zebatki lancuszka rozrzadu ktora ulega zbyt szybkiemu zurzyciu i tym samym niszczy sam lancuszek (z niego tez sa opilki). o! piknie dziekuje za odpowiedz :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.