Gość Occult Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Cześć, Odpaliłem moją WFM i zauważyłem, że paliwo mi się wlewa do filtra, a później kapie na ziemię. W czym jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 W 2T takim jak WFM czy WSK zawsze się cosik uleje przy zapalaniu, gorzej jak mocno kapieSprawdź poziom paliwa, czy pływak nie jest dziurawy. Ustwa iglice na drugim rowku od góry. Sprawdź czy zaworek iglicowy działa i czy pływak się nie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 W 2T takim jak WFM czy WSK zawsze się cosik uleje przy zapalaniu, gorzej jak mocno kapieSprawdź poziom paliwa, czy pływak nie jest dziurawy. Ustwa iglice na drugim rowku od góry. Sprawdź czy zaworek iglicowy działa i czy pływak się nie zacina. Kapie mocno, a w samym filtrze było bardzo dużo paliwa. Czy jest taka możłiwość, ze po podniesieniu iglicy przez dyszę do góry wybija paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Kapie mocno, a w samym filtrze było bardzo dużo paliwa. Czy jest taka możłiwość, ze po podniesieniu iglicy przez dyszę do góry wybija paliwo?Komora pływakowa i rurka rozpylacza to układ naczyń połączonych. Samo podnoszenie iglicy nie może "odtykać" rozpylacza i powodować wylewania się paliwa. Winny jest na 100% pływak, który powoduje zwiększenie poziomu paliwa w gaźniku. W WFM masz najprawdopodobniej pływak z wlutowaną na stałe iglicą. Często zdarza się, że w czasie wkładania pływaka do komory dolna częśc iglicy nie trafia w otwór i zostaje w pozycji otwartej lub niedomkniętej lub też blokuje się. Zdaża się, że iglica ulega zgięciu i też nie zamyka wlotu. Możliwe, że wytarte jest gniazdo iglicy i to powoduje niezamykanie się jej. Musisz sprawdzić też czy pływak nie jest dziurawy i nie tonie. Albo będzie coś w nim chlupotało, albo po włożeniu do szklanki z gorącą wodą będą widoczne uciekające ze środka pływaka bąbelki powietrza. Tak czy inaczej paliwo z gaźnika samo nie może wyciekać. Kapie mocno, a w samym filtrze było bardzo dużo paliwa. Czy jest taka możłiwość, ze po podniesieniu iglicy przez dyszę do góry wybija paliwo?Zapomniałem o jeszcze jednej przyczynie powodującej przelewanie si paliwa. Otóż winna może być za długa lub źle rozgięta zawleczka trzymająca zatapiach. Jeśli był on rozbierany w celu np. cynkowania, to po ponownym włożeniu na miejsce i zastosowaniu nowej zawleczki (widziałem też w tym miejscu niewielkie gwoździki :lalag: ) o większej długości, możliwe jest zawadzanie jej wąsami o korpus komory pływaka i podpieranie pływaka w pozycji niedomkniętej. A to powoduje stały wypływ paliwa i wylewanie się go z gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Komora pływakowa i rurka rozpylacza to układ naczyń połączonych. Samo podnoszenie iglicy nie może "odtykać" rozpylacza i powodować wylewania się paliwa. Winny jest na 100% pływak, który powoduje zwiększenie poziomu paliwa w gaźniku. W WFM masz najprawdopodobniej pływak z wlutowaną na stałe iglicą. Często zdarza się, że w czasie wkładania pływaka do komory dolna częśc iglicy nie trafia w otwór i zostaje w pozycji otwartej lub niedomkniętej lub też blokuje się. Zdaża się, że iglica ulega zgięciu i też nie zamyka wlotu. Możliwe, że wytarte jest gniazdo iglicy i to powoduje niezamykanie się jej. Musisz sprawdzić też czy pływak nie jest dziurawy i nie tonie. Albo będzie coś w nim chlupotało, albo po włożeniu do szklanki z gorącą wodą będą widoczne uciekające ze środka pływaka bąbelki powietrza. Tak czy inaczej paliwo z gaźnika samo nie może wyciekać. Sam pływak jest z regulacją (trzy pozycje). Z tych wszystkich przyczyn, które wyminiłeś najprawdopodobniej wytarte jest gniazdo iglicy albo sama iglica, która nie domyka otworu.Dzisiaj dokładnie to sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.