Leeseer Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Witam. Posiadam Suzuki ts. Moto zostało sprowadzone z za granicy. Od samego początku ciągle coś nie działało. Miało różne objawy. Jeżeli stało na obrotach to jeździło do 4tys. obrotów. Jeżeli gasło to jeździło od 4tys. do 6tys. obrotów. Próbowało go zrobić z 5 mechaników i tak przez rok. Na ty wakacjach kupiłem cylek airsal sport 70cc, gdyż tylko taki znalazłem. Gaźnik dellorto PHGB 21 as. i filtr polini, który na fotach nie jest założony. Oddałem go do mechanika. Coś tam mówił, że nitował magneto. W ogole te magneto zawsze świrowało. Ścianło kliny i takie tam. Wreszcie ts odebrałem. Tak się cieszyłem, że w ogole działa, iż nie zauważyłem braku mocy. Jednynka jedynie do ruszania. 5,5 tys. obrotów ryczy jak by to było 12tys.. V-max to pewnie z 60km/h. Nie sprawdzałem. Ale jak jest z 40km/h to jest 4,5tys. obrotów a do 6 kręci.Ts ma seryjny tłumik, ale nie powinno go to chyba, aż tak mulić. Co może być przyczyną tak niskich osiągów. Możliwe, że są jakieś blokady? Proszę pomóżcie!!!! Foty:http://img444.imageshack.us/img444/1516/1002561wy9.jpghttp://img142.imageshack.us/img142/6364/1002562ce6.jpghttp://img70.imageshack.us/img70/5699/1002572vn1.jpghttp://img219.imageshack.us/img219/1383/1002590mm8.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 teraz tak, 1. co to za badziewie niebieskie? czy to nie jest przypadkiem ogranicznik obrotów?? jakiś z allegro?2. Jeśli twierdzisz ze coś sie z kołem zamachowym dzieje dziwnego to: a) klin jest tylko i wyłącznie elementem naprowadzającym koło zamachowe na wał nie służy do jego blokowania, w tym celu zastosowany jest stożek na kole i wale. wniosek-zbyt słabo dokręcone koło zamachode b) musisz sprawdzic lampą stroboskopową meijsce zapłonu, pomoże to wykluczyć ,bądź zlokalizować awarię(zapłonu) może być tak że nity koła zostały zerwane i magnesy względem klina zostało obrucone o jakiś kąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leeseer Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 te niebieskie gowno to neony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leeseer Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 A jaki mam lać olej jeżeli wyminiłem cylek i tłok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Taki jak lałeś wczesniej, tylko mozesz lać troche wiecej podczas docierania. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 http://forum.motocyklistow.pl/Docieranie-T...ngu-t59290.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Podczas docierania zaleca się lać olej mineralny do mieszanki. Ma on wieksze tarcie, co musi sie wytrzec wytrze sie przez pierwsze 500km i pozniej już niebedzie przedmuchów między pierscieniami i cylindrem = straty kompresji = strata mocy. Po zakonczeniu docierania zalewamy olej syntetyczny, aby dotarty silni nie wycierał się zbytnio.TS ma ten sam blok silnika co suzuki RG 50 i 80, tylko zdaje się cylindry inne. Powiec ile masz biegów, 6?? Także szukaj informacji o RGtce bo jest ich wiecej niz o TS. Moja RG80 ma najlepszą moc ok 6 tys (wg manuala 5900obr), później dziura i znowu ciągnie około 9-10tys i definitywnie koniec. Dziura jest taka, że na 6 biegu jest niedoprzejscia zatrzymuje sie prawie licznik, trzeba przeciągnąć 4 bieg, i ostatnie biegi wrzycac przy 9 tysiącach. Wtedy da się dojśc do v-maxa. Ogólnie RG jest niskoobrotowe. Jesli mowisz że ryczy, to coś się moze telepie, i trzeba to dokrecic. To niebieskie okok tylnego amora to niejest czasem bloada obrotow? Zobacz, bo blokada ja sama nazwa wskazuje blokuje silnik, aby nie osiągał większych obr a co za tym idzie mocy. Jesli mowisz, że masz taką ogromną "turbo dziure", że niechce się wkręcać >5tys to może masz wyjechane łożyska wału? poruszaj magnetem góra dół, jeśli choć delikatnie stuka łożyska do wymiany.pozdr, tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leeseer Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 To jest wersja niemiecka. Ma 5 biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.