radekb Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) Dzięki, przekazałem. Powiedziała: "Fajnie".Maślakowy Drag to rzeczywiście cudo. Świetnie jeździ, wspaniale wygląda i brzmi donośnie. Bardzo donośnie. Edytowane 18 Listopada 2007 przez radekb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 To dlatego, że ostatnie orły Ci wypłoszyłem z lasu (z tą głośnością) Radku? Ostatnio OldMOtylek trochę "spuścił z tonu": sprzedałem MCJ-ki, których dźwięk poznaleś, a założyłem na powrót oryginalne tłumiki, tyle że bez tylnej ścianki. Raczej niż łomot czy strzały mam teraz basowe dudnienie. A i SexyTrenerka na swoim aftermarketowym wydechu ma sympatyczny gang przy wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 sprzedałem MCJ-ki, których dźwięk poznaleś, a założyłem na powrót oryginalne tłumiki, tyle że bez tylnej ścianki. Szkoda wielka, bo bardzo ładnie dudniło. Gdy jechałem za Tobą, miałem wrażenie, że odkręcają mi się wszyskie śrubki.A Tenerkę, mam nadzieję, poznać, niestety, chyba już w przyszłym sezonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Coś mi też mówi, że dopiero jak z kresów śniegi ustąpią... Ale, ale: spadajmy stąd, bo się off-top zrobił okrutny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Problem migającej kontrolki poziomu oleju nie dotyczy chyba tylko Drag Starów? Pamiętam, że w mojej Babci Virago 1000 ta lampka też lubiła do mnie zamrugać od czasu do czasu. Najczęściej na zimnym silniku lub po wyjściu z bardziej ostrego łuku. Przy stanie oleju w pobliżu maximum, jakby rzadziej jej sie to przytrafiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Tylko u Ciebie, Radku, diagnoza była dość prosta: z braku przegród w karterze silnika ssak oleju w tych łukach czasem nie załapał. W późniejszych Virago i konsekwentnie w Drag Starze 1100 te przegrody już w odlewie były... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No proszę.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) Tylko u Ciebie, Radku, diagnoza była dość prosta: z braku przegród w karterze silnika ssak oleju w tych łukach czasem nie załapał. Hmm, a ja miałem nadzieję, że powiesz, że za ostro łykałem winkle. Szczerze mówiąc, szkoda. Edytowane 19 Listopada 2007 przez radekb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 :flesje: To to samo, ale w Twoim wydaniu (także na drodze) lepiej brzmi :) Nic dziwnego, że zdradził Virago dla Bandyty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nic dziwnego, że zdradził Virago dla Bandyty... Aj, zaraz tam zdradził... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nie zdradził.. :) Napewno nadal kocha.. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Za to Bandit na pewno bardziej kocha zakręty niż Virażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Problem migającej kontrolki poziomu oleju nie dotyczy chyba tylko Drag Starów? Pamiętam, że w mojej Babci Virago 1000 ta lampka też lubiła do mnie zamrugać od czasu do czasu. Najczęściej na zimnym silniku lub po wyjściu z bardziej ostrego łuku. Przy stanie oleju w pobliżu maximum, jakby rzadziej jej sie to przytrafiało. A czy w takim wypadku ja mam miec powod do dumy czy sie niepokoic ze mi jeszcze ANI razu ta kontrolka nie zapalila sie podczas jazdy ???? :flesje: :bigrazz: Tylko w momencie wlaczenia zaplonu, razem z kontrolka luzu, a potem zaraz gasnie i juz sie nie zapala :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Nie dotyczy XVS650, podobnie jak XV535. Japończykom te enginy się udały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Czyli co ??? :smile: Silnik 650 lepszy od 1100 ??? :icon_mrgreen: Nie zmieniac maszyny ??? :eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.