Skocz do zawartości

Hornet 600 Rama


RaY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie bo nie moge znalesc o tym info.

 

Hornet z 2002 roku jaka ma rame ? Aluminium czy stalowa ?

 

Stal.... Za długo chyba nie szukałeś... Wszystkie mają stalowe

Edytowane przez Stifler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie i teraz kolejne pytanie - czytalem tu i tam, ze te ramy pekaja....

 

skoro jest rama talowa i silnik od CBR 600 F2 - niezniczalnej w sumie to jakim cudem w Hornecie pekaja ?

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie i teraz kolejne pytanie - czytalem tu i tam, ze te ramy pekaja....

 

skoro jest rama talowa i silnik od CBR 600 F2 - niezniczalnej w sumie to jakim cudem w Hornecie pekaja ?

 

Znajdz mi horneta z pękniętą ramą bo nie widziałem... Co innego uchwyt silnika ale to wyjątki.. I silnik to lekka modyfikacja f2\f3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj znalazlem info -

 

http://forum.scigacz.pl/about351-0.html

 

I ostatnie pytanie. W papierach mam - moto sprzedane w 2003 roku w czerwcu. Pierwszy raz uzyte w 2003.

 

Natomiast kolega mowil, ze jest to rok 2002. Jednak nie moge znalesc info o daty produkcji w papierach. (moto z UK)

 

http://img81.imageshack.us/img81/2203/new1kw0.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/7097/dscn3330bn6.jpg

Wiec, jak to jest ?

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz Horneta - miał szlifa , badz wypadek?

Ramy ni epękaja tylko ram si egnie pod bakiem.

Sciagasz bak - jak pod bakiemjest zagieta to coś nie tak - jak jest prosta znaczy szlif był nie groźny.

W hornecie bardzo łatwo stwierdzić , czy moto jest powypadkowe, nawet po niegrośnym wypadku rama w hornecie sie gnie jak z papieru.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagalem siedzenie i bak bo ladowalem aku i rama jest calutka. Moto jest bezwypadkowe.

 

Pytam z ciekawosci bo chcialem pojeździc na lotnisku ze znajomymi z lawless.pl :)

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz rame prosta to luzik.

Ja kupiłem ostatno (z 6 miechów ) horneta, dla kumpla.Ogladalismy chyba 5 sztuk, i tylko jedna była prosta pod bakiem.Tak sie złozyło ze i ta kupiona przez nas tez juz nie jest prosta pod bakiem- juz wogole nie jest prosta - zdarza sie.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W papierach mam - moto sprzedane w 2003 roku w czerwcu. Pierwszy raz uzyte w 2003.

 

Natomiast kolega mowil, ze jest to rok 2002. Jednak nie moge znalesc info o daty produkcji w papierach. (moto z UK)

 

http://img81.imageshack.us/img81/2203/new1kw0.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/7097/dscn3330bn6.jpg

Wiec, jak to jest ?

 

Chyba od 2003 wychodziły hornety po małym liftingu a Twój jest jeszcze w "starej kaście" stąd ta różnica.. A co do ramy nie ma sie co obawiać.. Znam takich co latają często na kole i jest ok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet to zajebista maszynka. Ale ostrzegam. To nie jest moto do stunu. Jak ktos juz cos umie, i potrafi postawic przod spowrotem na ziemi delikatnie( z dodatkowym gazem) i to w dodatku od swieta, to spoko da rade. Ale to nie jest moto do nauki i czestego szalenstwa. Nie slyszalem o peknietej ramie w Hornecie. Po wypadku to wiadomo, bo zadne moto tego nie wytrzyma(w zaleznosci od wypadku oczywiscie) Mocowania silnika owszem pekaja. Ale tez bez przesady. Nie sa one az tak slabe jak by sie moglo wydawac. Co do turystyki. Po pierwszej dalszej wycieczce (300km) myslalem ze popelnilem blad stawiajac na Horneta. Dupa bolala mnie niemilosiernie. Ale to nie wina moto tylko mojej miekkiej dupy :wink:. Teraz sie przyzwyczailem i spokojnie daje rade nawet na dalsze wypady. Pozycja jest wygodna. Mi bynajmniej odpowiada. To porostu moto uniwersalne. Ostre latanie? Nie ma problemu. Nawet na torze (byly puchary klasy Hornet) Pyrkanie za czopkiem max 100km/h? Tez dasz rade. Czeste i nieumiejetne latanie na gumie? ODPADA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hornet 600 moto nie do stuntu -co za brednie kumpel mial z 98 roku nowke w salonie kupil ,130000 nim zrobil ,pamietm jak sie uczyl na gumie latac na nim ,no nie bylo zmiluj, przez ostatnie 2 lata to ten hornecik tylko na jednym kole latal albo przednim albo tylnim ,czasami zajezdzal na zamkniety do krakowa kto bywal ten widzial ,i zadnej peknietej ramy czy jakiejs oberwy silnika nie mial ,fakt ze co 6000ts km moto w serwisie bylo przegladane ,ostro go katowal ,teraz jakis kolo go ma i uzywa turystycznie tak ze mysle ze ten motorek drugie 130000 nawinie :)nie mowiac ze pol europy przy okazji nim zjezdzil .pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...