1RIKO1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Siemka. Mam problem z elektryką w TZR 250 2MA 2T :rolleyes: CZY ZNAJDZIE SIĘ KTŚ KTO POMORZE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Opisz jaki problem dokładnie, co się dzieje itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1RIKO1 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Opisz jaki problem dokładnie, co się dzieje itp..Jak do mnie trafila na niskich obrotach nie palila na jeden gar, i nie miala mocy przy starcie.Dopiero na wysokich obrotach dostawala ''kopa''. W tej chwili nie mogę nawet uruchomić silnika,lapie ale nie może zaskoczyć. w międzyczasie poizolowalem tylko instalację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 po 1 sprawdż czy ma iskrę na obu garach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 pewnie przebicie na wysokim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1RIKO1 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Iskrę ma ma obydwuch garkach. To wygląda bardziej na problem z regulacją gazników. pozatym w cylindrach na wydechu są zawory walcowe sterowane elektrycznie. Wydaje mi się że z nimi też jest coś nie chalo... :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Zapalasz ja na ssaniu i po "zalapaniu" dodajesz gazu, a ona tylko: buuu... i gasnie? Jezeli tak to odpal na ssaniu, ale nie dodawaj gazu. Ciezko to opisac;) sam powinnies czuc kiedy sie zalewa a kiedy ma za malo benzyny. Co do iskry to ze jest to niczemu nie dowodzi, poniewaz oprucz braku iskry wazna jest jeszcze jej wielkosc. Jezeli chcesz sie bawic to proponuje wymienic przewody. A zawor wydechowu powinno sie slyszec po przekreceniu stacyjki (tego nie jestem pewien:P u mnie tak jest, ale to troche inny motor) Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Na początek proponowałbym wyczyścić gaźniki preparatem przeznaczonym do tego celu, zmienić świece, filtr powietrza, przewody zapłonowe, jeśli są to gaxniki mechaniczne wstępnie ustawić synchronizację przepustnic, sprawdzić urządzenie rozruchowe oraz ciśnienie sprężania. Zawory w układzie wydechowym powodują większą elastyczność silnik podczas średnich obrotów, na wysokich są całkowicie otwarte, więc w Twoim przypadku to raczej nie jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1RIKO1 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Dzięki za odpowiedzi. :D Gazniki mam wylizane na wysoki poysk. zawory byly nie zsynhronizowane, ale z tym się uporaem. Po przekręceniu stacyjki pracują tyle że nie za karzdym razem... W tylnej części gazników są okienka, widać w nich że przepustnice są ustawione na tym samym poziomie. Świece mam wymienione wedlug katalogu NGK. Mimo to nie odpala ani na ssaniu, ani bez... Czasami zalapie na zapych, ale hodzi wtedy tylko na wolnych obrotach i po chwili gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.