maraba1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam.Mam 2 małe problemy z Apą Pegaso 650 z 94 roku (singel Rotaxa):1.Jak odpalam przy pomocy ssania często się zalewa (praktycznie za każdym razem).Dlatego przestałem go urzywać(moto pali za pierwszy razem).Chciałbym wiedzieć czy na dłuższą mete to nie szkodzi silnikowi.2.Bardzo często mi gaśnie przy ruszaniu oraz redukcji biegów. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły chętnie je sprawdze w praktyce.Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam.Mam 2 małe problemy z Apą Pegaso 650 z 94 roku (singel Rotaxa):1.Jak odpalam przy pomocy ssania często się zalewa (praktycznie za każdym razem).Dlatego przestałem go urzywać(moto pali za pierwszy razem).Chciałbym wiedzieć czy na dłuższą mete to nie szkodzi silnikowi. Moim zdaniem masz za wysoki poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 dokladna regulacja gaznika i wymiana swiecy by sie zdala Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jeśli zupełnie zimny pali bez ssania to napewno nie jest to prawidłowy objaw. Gaśnięcie silnika po puszczeniu manetki to potwierdza. :D Gaźnik do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jeśli zupełnie zimny pali bez ssania to napewno nie jest to prawidłowy objaw. Gaśnięcie silnika po puszczeniu manetki to potwierdza. :buttrock: Gaźnik do regulacji. Stoi pod chmurką i nawet po nocach z przymrozkiem palił za pierwszym razem.A gaśnie mi nawet rozgrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Gaznik masz na stałe ustawiony na zbyt bogatą mieszankę (za dużo paliwa w mieszance) spowodowaną zbyt wysoko podniesiona iglica, zbyt wkrecona sruba mieszanki. Jest tez taka możliwość, że paliwo ma zbyt duzy poziom w komorze pływakowej, co powoduje przelewanie się do gzrdzieli gaznika i zalewanie. Jesli jednak motor dobrze odpala (nie jest zalany przed odpalaniem), i nie cieknie paliwo przelewami gaznika obstawiałbym tylko źle wyregulowanie skład mieszanki (iglica&sruba mieszanki), oraz wolne obroty.Podczas odpalania silnik potrzebuje więcej wachy w mieszance (twój ma za duzo wiec w tym momencie dobrze pali), ale jak już jest ciepły to potrzebuje mniej, a twój ma za dużo więc gaśnie, zalewa się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Wielkie dzięki.Jeszcze jutro odwiedze mechanika bo może pogoda wbrew prognozie będzie dla nas łaskawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.