samson Opublikowano 21 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Ja z kolei cierpie na urywanie sie gwintow srub trzymajacych pokrywe zaworow. To pewnie dlatego, kolega ostrzegał mnie coby nie dociągać maksymalnie tych śrub dokręcając pokrywe zaworową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Wieści z pola walki część trzecia. Głowica zdjęta. Znaleźliśmy przyczyne pocenia się uszczelki pod głowicą - wbrew domysłom to nie uszczelka tylko o-ring znajdujący się do okoła łańcuszka rozrządu - był pęknięty. Wg. zaleceń Tuśka mam 4 miedziane podkładki z pod nakrętek głowicy najpierw rozgrzać nad gazem, następnie wrzucić do zimnej wody i na koniec potraktować delikatnie papierem sciernym (koło 200-300). Głowica leci jutro do naprawy, jedna urwana śruba do wykręcenia, dwa gwinty do naprawy helicoil'em, planowanie i wymiana uszczelniaczy zaworowych. Musze tylko dokupić cztery półksiężyce bo nie wiedzieć czemu nie było ich w komplecie top-end (co za kretynizm :? ). Prawdopodobnie ściągniemy cylindry i weźmiemy się za pucowanie tłoków oraz wymienimy uszczelke pod nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 Wieści z pola walki część trzecia.Musze tylko dokupić cztery półksiężyce bo nie wiedzieć czemu nie było ich w komplecie top-end (co za kretynizm :? ).Prawdopodobnie ściągniemy cylindry i weźmiemy się za pucowanie tłoków oraz wymienimy uszczelke pod nimi. *** Mozesz uzyc starych polksiezycow wklejajac je na silicon odporny na wysoka temperature. (zalecane przez Suzuki w moim modelu).Jak juz zdejmiesz cylindry to zamow pierscienie i od razu wymien wszystko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 22 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 *** Mozesz uzyc starych polksiezycow wklejajac je na silicon odporny na wysoka temperature. (zalecane przez Suzuki w moim modelu).Jak juz zdejmiesz cylindry to zamow pierscienie i od razu wymien wszystko. Niestety - bardzo zalezy mi na czasie a pierscienie beda lecialy do mnie kilka tygodni... Do tego czasu bedzie lezal juz u nas snieg :cry: Pokusze sie poprostu o druga rozbiorke silnika w zimie i wtedy zajme sie pierscieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 To nie jest dobry pomysl. Zarowno uszczelka pod glowica jaki reszta uszczelek gory silnika `nie lubi` byc zakladana i zdejmowana kilka razy i moze zaczac ciec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 22 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 No to odpaliliśmy. Nawet pojeździłem troche po mieście.W związku z tym, że łańcuszek rozrządu jest troche wyciągniety przestawiliśmy o jeden ząbek rozrząd.Motocykl jakby żwawiej reaguje na gaz, szybciej wkręca sie na obroty. Mocy może ma troche mniej. Pojeżdze chyba tak ze dwa dni i wróce do poprzedniego ustawienia (czyli przekręcenie wałków rozrządu o jeden ząbek do tyłu. Jak to dobrze znowu jeździć :( I tu należą sie ogromne podziękowania dla Tuśka który spędził ze mną 3 upojne wieczory w garażu po szyje w oleju 8) Niestety Tusiek nie czyta forum :? Adam czy zablokowany GS 400 pracuje na innych obrotach niż wersja otwarta? Kolega miał chyba 36 konnego... i wkręcał się do 11 000 - moim przekroczenie 8 000 graniczy z cudem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2003 Adam czy zablokowany GS 400 pracuje na innych obrotach niż wersja otwarta? Kolega miał chyba 36 konnego... i wkręcał się do 11 000 - moim przekroczenie 8 000 graniczy z cudem. Na pewno tak. Masz nizsze walki rozrzadu i gorsze czasy otwarcia zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.