Gromek Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ja wybrałbym Varadero, ale wszystkich elementów układanki nigdy nie złożysz w idealną całość. Zawsze drugie moto będzie miało jakiś+ w porównaniu z - innego i na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ad.1 - Szansa jest ale może być trudno. Trafisz "golasa" a koszt doposażenia może sięgnąć 2-3 tyś. Budżet podałeś wcześniej do 15 tyś. Skąd nagły wzrost pułapu finansowego?Ad.2 - zdecydowanie mniejsza i pozycja bardziej sportowa. Mniejsze możliwości "załadunkowe". Za to szybsza.Ad3. - rocznik 2000. Skrzynia 5 biegów. Różnicy nie zauważyłem, bo jeżdżę spokojnie (ok.120) i raczej płynnie, za to średnie spalanie spadło z 6,0 do 5,2L. :crossy: Zmiana zębatki z 47 na 44 dla litrowego silnika to pryszcz. Ale na 13-latka to zdecydowanie za ciężki motocykl. :buttrock: - wiesz wolałbym wydac do 15 tys bo trzeba jeszcze zrobic przegląd, cos wymienic, cos naprawic i zatankowac jeszcze co nie? :biggrin: Ale ponieważ nie śpiesze się z zakupem to za 2-3 miesiące moge dysponowac większą kwotą.- i właśnie dlatego volałbym Viadro :bigrazz: - a powiedz mi jak się zachowuje starszy XL w trakcie ostrego winklowania, bo słyszałem że rama była wiotka a po 2003 r. została usztywniona, czy to prawda? I ogólnie jakie Twoje zdanie czy warto dołożyc i szukac na wtrysku ze szkrzynia szóstką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 tylko VFR jesli masz troche zaciecia sportowca - nie widze lepszego sprzeta do szybkiej turystyki - no i fajnie wyglada (czego nie mozna niestety powiedziec o Viadrze :/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Pan Europa + duży turystyk, kardan, kuferki- za ten budżet staroc niestetyz tą tylko różnicą , ze taki staroć przetrzyma nie jedną nowizne :) (jeśli znajdziesz starocia w dobrym stanie). VFR`ki nie proponuje bo widze, ze kolega nastawiał sie na turyste a nie sport-turyste. Mam VFR`ke bo potrzebuje motocykla do wszystkiego, następny też bedzie tego typu tyle ze wiekszy... A własnie , nie myślałeś aby sprzedać SV i kupić Black birda lub Buskę ewent. FJR`kę, niałbyś wtedy prawie 2 in 1 Pzdr. a co myślisz jeszcze o jakimś K 100 obwieszonym kuframi , też jeszcze wiekszy staroć ale zadbana jeszcze nawinie wiele km ... jest strasznie brzydka i strasznie bezawaryjna hehe... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 - wiesz wolałbym wydac do 15 tys bo trzeba jeszcze zrobic przegląd, cos wymienic, cos naprawic i zatankowac jeszcze co nie? Twoje myślenie idzie w dobrym kierunku. :bigrazz: Wiem że zdarzają się zajeżdżone egzmeplarze "poprawione" na sprzedaż - "okazje" Od razu darować. Te motocykle trzymaja cenę na Zachodzie i dobre sztuki z modelu SD01 nie tracą bardzo na wartości. Wiele jest już doposażonych turystycznie przez właścicieli: komplet kufrów, gmole, podgrzewane manetki, szyby akcesoryjne - tak jak mój. :) Więc 15 tys to naprawdę może byc ciężko. - a powiedz mi jak się zachowuje starszy XL w trakcie ostrego winklowania, bo słyszałem że rama była wiotka a po 2003 r. została usztywniona, czy to prawda? I ogólnie jakie Twoje zdanie czy warto dołożyc i szukac na wtrysku ze szkrzynia szóstką? Rama w Varadero obejmuje silnik i stanowi on element usztywniający. Nie wiem jak w modelu SD02 ale wygląda identycznie - chyba że zwiększyli grubość profilu.A winkluje się ostro. 2 tyg temu byłem na serpentynach bieszczadzkich i spoko - żadnych dziwnych objawów nie zauważyłem. A jechałem na zamknięcie przedniej opony i prawie mi się udało :P Jak wtrysk walnie to tylko wymiana kompletu- motocykl staje. Gaźnik możesz podregulować - gorzej lepiej ale do serwisu dojedziesz. Szczególnie jak chcesz podróżować poza Europę Zach. Gaźniki mniej wrażliwe na kiepską benzynę - to z kolei dobre na Polskę. :clap: 6-bieg powstał żeby zmniejszyc zużycie paliwa a wtrysk żeby spełnić normy czystości spalin. Zmiana zębatki daje to samo a czy dynamika tak bardzo traci? To i tak nie jest sprzęt do pałowania. Wg mnie nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 (edytowane) W ŚM 11/2007 jest "opis" używanego Varadero. Czyli zdjęcia te same co w nr 12/1999 i kilka uwag o modernizacjach w roczniku 2003 + zdjęcie modelu 2003. Artykuł na zasadzie - ktoś coś kiedyś powiedział to napiszemy w gazecie. :lapad: Edytowane 25 Października 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.