Skocz do zawartości

Continental TKC


maxt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mysle ze warto by bylo dodac ze takie opony jak np. K60 maja mocno krunkowe bierzniki- bawilem sie w blokowanie przedniego kola, slizga sie prawie w lini prostej co na mokrym asfalcie moze sie okazac bardzo przydatne, mi 2x uratowalo tylek...

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam TKC80 i dopóki nie będę miał małego enduro (oraz będzie mnei stać na TKC) to opon raczej nie zmienię. Nie jeżdżę jak wariat, rzadko używam hamulców, baaaardzo rzadko przekraczam 120km/h na asfalcie. Z obliczeń wynika, że opony tylnej starczy mi na 7500-9000km. Przód jakby nówka po 3000km.

W AT mam pozamykane opony, guma trzyma świetnie, na mokrym asfalcie spokojnie można się składać. W terenie świetnie da się wyczuć poślizg i puszczenie gazu zawsze powoduje powrót tyłu na prawidłowy tor. W sobotę byłem na lisie i da się spokojnie bokiem zrobić zakręt w lesie przy 60km/h na nawierzchni luźnej. O jeździe w błocie i kopnym piachu chyba nie ma sensu pisać, bo AT to kloc. Tutaj wazniejsza tehcnika, bo bez niej najlepsza opona gufno da... Ja jakoś daję radę.

 

"Tak Ku*wa Czymać" :icon_mrgreen:

Edytowane przez wieczny student
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...