YAGO Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 mysle ze warto by bylo dodac ze takie opony jak np. K60 maja mocno krunkowe bierzniki- bawilem sie w blokowanie przedniego kola, slizga sie prawie w lini prostej co na mokrym asfalcie moze sie okazac bardzo przydatne, mi 2x uratowalo tylek... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Mam już założone te TKC. Nie latałem jeszcze tylko po bardzo ciężkim błocie. Poza tym laki cacy - jak na moje skromne potrzeby enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Mam TKC80 i dopóki nie będę miał małego enduro (oraz będzie mnei stać na TKC) to opon raczej nie zmienię. Nie jeżdżę jak wariat, rzadko używam hamulców, baaaardzo rzadko przekraczam 120km/h na asfalcie. Z obliczeń wynika, że opony tylnej starczy mi na 7500-9000km. Przód jakby nówka po 3000km.W AT mam pozamykane opony, guma trzyma świetnie, na mokrym asfalcie spokojnie można się składać. W terenie świetnie da się wyczuć poślizg i puszczenie gazu zawsze powoduje powrót tyłu na prawidłowy tor. W sobotę byłem na lisie i da się spokojnie bokiem zrobić zakręt w lesie przy 60km/h na nawierzchni luźnej. O jeździe w błocie i kopnym piachu chyba nie ma sensu pisać, bo AT to kloc. Tutaj wazniejsza tehcnika, bo bez niej najlepsza opona gufno da... Ja jakoś daję radę. "Tak Ku*wa Czymać" :icon_mrgreen: Edytowane 14 Listopada 2007 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.