PAVKO Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Witam wszystkich i mam nadzieje ze w końcu mi ktoś z tym pomoże... mianowicie chodzi mi o blokady w Suzuki ts 50 hustler( ciecz) Już nie mogę słuchać tego ze cieczki latają 80-90km/h a mój lata całe 55 :icon_mrgreen:. A wiec ludzie pomóżcie... kupiłem gaźnik od rmx 17mm moto chodzi normalnie może nawet lepiej sie wkręca ale blokady są... odpaliłem moto bez tłumika i sie przejechałem chodź nie można tego robić i blokady nadal były. Dowiedziałem się że najprawdopodobniej na module CDI... czy to prawda pomóżcie do 50 ma w 3 sekundy a tylko tyle jedzie... Doradźcie POZDRAWIAM WSZYSTKICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix_zlotow Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 a jakie silnik osiąga max obroty? Jakie masz zebatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAVKO Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 HEHE dobre to.. ale ja bym chciał przynajmniej te 70 i zeby mi nic nie blokowało i mandatów sie nie boję :icon_mrgreen: bedę puszki zbierał żeby zapłacić... :icon_biggrin: Ale tak na serio doradźcie coś.. POZDRO a jakie silnik osiąga max obroty? Jakie masz zebatki?[/quoteNa 1, 2, 3 idzie do 12 tysięcy poźniej już nie. Pozdro Zapomniałem dodoać ze na 4, do 7,5 tys na 5- 7 tys na 6 do 6,5 coś takiego ;] Na luzie wkreca sie do 6,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 chcesz powiedzieć że na luzie kręci do 6,5tys a na pierwzych trzech biegach do 12tys?? coś chyba nie tak..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 sprawdz czy jeden z przewodow dochodzacych do modulu zaplonowego nie jest przypadkiem polaczony z czujnikiem luzu(w okolicahc dzwigni zmiany biegow) reki uciac nie dam ale to modul zaplonowy. w zaden sposob nie daloby sie tak zblokowac motocykla zeby jezdzil jak mowisz. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAVKO Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) sprawdz czy jeden z przewodow dochodzacych do modulu zaplonowego nie jest przypadkiem polaczony z czujnikiem luzu(w okolicahc dzwigni zmiany biegow) reki uciac nie dam ale to modul zaplonowy. w zaden sposob nie daloby sie tak zblokowac motocykla zeby jezdzil jak mowisz. pzdr:)Bez jaj poważnie mówie na 1,2,3 idzie jak głupi a poxniej tylko do tych 7 tys i to tylko na 4 bo na 6 - 6,5 tysia . Ale najśmiesniejsze jest to ze jak sie wkręci tylko do tych obrotów to jest te 50 hahaha wiec dobre urządzenie tym steruje;] chcesz powiedzieć że na luzie kręci do 6,5tys a na pierwzych trzech biegach do 12tys?? coś chyba nie tak.....Powiem tak mój kumpel ma Aprilie rx 80 lekko dobitą ale da sie wytrzymać.. scigałem sie znim do 50 taki super wyscig i wiesz kto wygrał??? Ja.. :P fakt ze Aprilka dobita jest i silnik to już padlina ale wkońcu 80 i jakieś 90km/h lata... No i tak jest na luzie do 6,5 tys kręci na 1, 2, 3 do 12 tys :P a 4, 5, 6 do tych 7 tys maks. I nic nie ściemniam tak ten TS ma. Edytowane 14 Października 2007 przez PAVKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Bez jaj poważnie mówie na 1,2,3 idzie jak głupi a poxniej tylko do tych 7 tys i to tylko na 4 bo na 6 - 6,5 tysia . Ale najśmiesniejsze jest to ze jak sie wkręci tylko do tych obrotów to jest te 50 hahaha wiec dobre urządzenie tym steruje;]Powiem tak mój kumpel ma Aprilie rx 80 lekko dobitą ale da sie wytrzymać.. scigałem sie znim do 50 taki super wyscig i wiesz kto wygrał??? Ja.. ;) fakt ze Aprilka dobita jest i silnik to już padlina ale wkońcu 80 i jakieś 90km/h lata... No i tak jest na luzie do 6,5 tys kręci na 1, 2, 3 do 12 tys :D a 4, 5, 6 do tych 7 tys maks. I nic nie ściemniam tak ten TS ma. obejrzyj moduł i sprawdź dokąd podążają przewody....musisz mieć tych przewodów co najmniej 4....jak jest więcej to dokładnie opisz co gdzie idzie....na pewno dwa przewody pójdą pod boczna kapę w kierunku magneta to sa przewody od impulsatora i cewki, jeden powinien iść do cewki zapłonowej pod bak, jeden będzie dochodził do stacyjki albo gdzieś w okolice i będzie to + zasilania no i powinien być jeszcze przewód od masy ale jest nie konieczny bo może moduł brać masę od mocowania do ramy. jeżeli są jakieś odstępstwa od tego to powiedz gdzie co idzie może damy rade jakoś pomóc :icon_mrgreen: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 to rzzeczywiście jest coś związane z elektryka bo silnik nie chodzi lepiej na biegu niż na luzie......skombinuj sobie ektrykę do tego moto i trzeba posprawdzać ten modół... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAVKO Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 to rzzeczywiście jest coś związane z elektryka bo silnik nie chodzi lepiej na biegu niż na luzie......skombinuj sobie ektrykę do tego moto i trzeba posprawdzać ten modół...?Skombinuj?? Co skombinować bo nie wiem konkretnie co:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.