MaxFire Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Witam mam skuter peugeot sv50 i niewiem co sie z nim dzieje po pierwsze to niechce mi zapalac z pierwszego kopa. trzeba kilka razy do dobrze kopnąć zeby zapalił a przy tym z tłumika strzela i nawet czasem podczas jazdy zaczyna strzelać a nawet czasem prawie że gaśnie. po drugie to coś mi tak jak gdyby tarło metal o metal w silniku niewiem co to może być. A po trzecie to stracił szybkość teraz jadę niecałe 40km/h i to szarpie jedzie rozpędza sie i zaczyna szarpać i tak przez cały czas przy mniejszych prędkościach tak nie jest. Kiedyś jeździłem nim 50km/h. prosze o porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) kolego nie pękł Ci pierscien przypadkiem? :) bo jak ciezko go odpalic, jest slabszy, wolniejszy i cos trze jak by metal o metal to mi sie wydaje ze problem z tłokiem;) bo gdyby nie to że coś trze obstawiał bym na źle wyregulowany gaznik(strzały z tłumika, za duzo powietrza) no ale dla bespieczenstwa lepiej juz go nie odpalaj tylko zdejmij cylinder i zobacz co sie tam dzieje Edytowane 14 Października 2007 przez damek0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Jeśli to pierścień albo tłok to według mnie masz cylinder do roboty. Nie pal go już lepiej tylko sprawdź co z tłokiem P.s Sam mam takiego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxFire Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 jak tak mówicie to zobacze jak wygląda ten tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 zawsze lepiej dmuchac na zimno:) a najprawdopodobiej to tłok i masz cylinder do szlifu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Trochę cię nie rozumiem Jedziesz sobie motorem i nagle zaczyna coś trzeć w silniku. Powinieneś wyłączyć motor i od razu patrzeć co się tam dzieje A nie urządzać sobie przejażdżek !!!Jak ci coś trze to wiadomo ze motor się może zatrzeć W TAKICH SYTUACJACH NIE JEźDZI SIę !!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Trochę cię nie rozumiem Jedziesz sobie motorem i nagle zaczyna coś trzeć w silniku. Powinieneś wyłączyć motor i od razu patrzeć co się tam dzieje A nie urządzać sobie przejażdżek !!!Jak ci coś trze to wiadomo ze motor się może zatrzeć W TAKICH SYTUACJACH NIE JEźDZI SIę !!!!!!!!!!!!!!!hehe spokojnie :flesje: czlowiek uczy sie na błedach:) nastepnym razem napewno nie bedzie jezdził w takiej sytlacji:) pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Heh trochę mnie poniosło :icon_twisted: Ale chłopak jest o rok starszy ode mnie więc takie Rzeczy powinien wiedzieć Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxFire Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 dobra nic sie nie stało ale ten tłok jutro zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Abo ci piersnień pękł abo niewiem co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxFire Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 to nie jest tłok pierścień ani cylinder. dziś sprawdziłem i wszystko jest oki. tylko ze teraz w ogóle niechce mi zapalić zapalam go z kopa a on niby pali ale zaraz gaśnie. i słychać jakby metal tarł o meta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novator14 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 witam mialem tez peugeota 103 rcx (automata) i miałem to samo tzn jak masz sprzegło odśrodkowe masz po miedzy wario a tylnym talezem tulejke. zobacz czy ci sie tulejka nie starła.2 co moze byc to rolki na wariatorze ci sie starly i 3 rzecz która moze byc to pasek. sprawdz te 3 rzeczy na moje nic z silnikiem nie bedzie ;] pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxFire Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 tak właśnie myślałem ze to to możę być ale mam pytanie jak odkręcić tą zębatkę która jest przez wario? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) we warsztatach odkręcają to albo pneumatem albo mają blokadę tłoka. Ja w swoim przypadku użyłem posiadającą blokadę łańcuchową do wymiany rozrządu w samochodzie. Nie polecam blokowania śrubokrętem itp bo jak ci się ząb urwie to dopiero będziesz miał lipęUważaj też żeby ci się śruba nie obrobiła Edytowane 21 Października 2007 przez Krzysnik363 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxFire Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 WItam wlaśnie rozkreciłem waro i wydaje mi sie ze trzeba wymienic rolki bo sa w kilku miejscach starte. a jeszcze jedno w wario albo gdzies przed mi albo zamim powinna byc jakaś sprezyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.