Skocz do zawartości

peugeot sv50


MaxFire
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam skuter peugeot sv50 i niewiem co sie z nim dzieje po pierwsze to niechce mi zapalac z pierwszego kopa. trzeba kilka razy do dobrze kopnąć zeby zapalił a przy tym z tłumika strzela i nawet czasem podczas jazdy zaczyna strzelać a nawet czasem prawie że gaśnie. po drugie to coś mi tak jak gdyby tarło metal o metal w silniku niewiem co to może być. A po trzecie to stracił szybkość teraz jadę niecałe 40km/h i to szarpie

jedzie rozpędza sie i zaczyna szarpać i tak przez cały czas przy mniejszych prędkościach tak nie jest. Kiedyś jeździłem nim 50km/h. prosze o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie pękł Ci pierscien przypadkiem? :) bo jak ciezko go odpalic, jest slabszy, wolniejszy i cos trze jak by metal o metal to mi sie wydaje ze problem z tłokiem;) bo gdyby nie to że coś trze obstawiał bym na źle wyregulowany gaznik(strzały z tłumika, za duzo powietrza) no ale dla bespieczenstwa lepiej juz go nie odpalaj tylko zdejmij cylinder i zobacz co sie tam dzieje

Edytowane przez damek0007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę cię nie rozumiem

 

Jedziesz sobie motorem i nagle zaczyna coś trzeć w silniku. Powinieneś wyłączyć motor i od razu patrzeć co się tam dzieje

 

A nie urządzać sobie przejażdżek !!!

Jak ci coś trze to wiadomo ze motor się może zatrzeć

 

W TAKICH SYTUACJACH NIE JEźDZI SIę !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę cię nie rozumiem

 

Jedziesz sobie motorem i nagle zaczyna coś trzeć w silniku. Powinieneś wyłączyć motor i od razu patrzeć co się tam dzieje

 

A nie urządzać sobie przejażdżek !!!

Jak ci coś trze to wiadomo ze motor się może zatrzeć

 

W TAKICH SYTUACJACH NIE JEźDZI SIę !!!!!!!!!!!!!!!

hehe spokojnie :flesje: czlowiek uczy sie na błedach:) nastepnym razem napewno nie bedzie jezdził w takiej sytlacji:)

pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mialem tez peugeota 103 rcx (automata) i miałem to samo tzn jak masz sprzegło odśrodkowe masz po miedzy wario a tylnym talezem tulejke. zobacz czy ci sie tulejka nie starła.2 co moze byc to rolki na wariatorze ci sie starly i 3 rzecz która moze byc to pasek. sprawdz te 3 rzeczy na moje nic z silnikiem nie bedzie ;] pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we warsztatach odkręcają to albo pneumatem albo mają blokadę tłoka. Ja w swoim przypadku użyłem posiadającą blokadę łańcuchową do wymiany rozrządu w samochodzie.

Nie polecam blokowania śrubokrętem itp bo jak ci się ząb urwie to dopiero będziesz miał lipę

Uważaj też żeby ci się śruba nie obrobiła

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...