Skocz do zawartości

Pytania Aprilia AF1 Sintesi


mm666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym motocyklistą i jakoś tak sie złożyło, że zakupiłem Aprillke Af1 125 Sintesi z 1991 r w sumie w niezłym stanie technicznym no i przez zime chciałem zrobić w nim kilka rzeczy dlatego mam klika pytań:

 

Gdzie mogę wyregulować naciąg łańcucha w tym motorze ?? szukałem ale jakoś znaleźć nie mogłem :/

Koło1

Koło2

 

Czy przeciętny użytkownik jawek/mz-tek poradzi sobie z przeglądem/wyczyszczeniem gaźnika w tym motorze ? czy lepiej zlecić to jakiemuś serwisowi

 

Na co poradzilibyście mi zwrócić uwagę przy przygotowywaniu teraz motoru przez zime ?Planuję:

-wymiane przedniej opony

-wymianę oleju przekładniowego

-wymianę akumlatora

-wymieniłem filtr powietrza

 

Czy ktoś posiada może serwisówkę do tego motoru ?? I oczywiście czy mogłby ją udostępnić

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Af-1 nacaig lancucha jest lekko skaplikowany.musisz odkrecic dekielek.os kola znajduje sie na takim jaju.tam zabezpeicza jescze seger.stukajac w te jajo naciagasz lancuch gdy rozbierzesz to zobaczysz co chodzi.musisz poluznic te 2 sruby na wahaczu.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja na poczatku metoda prob i bledow i tak dojdziesz niemal do perfekcji....;p

 

jesli chodzi o gaznik to zasada dzialania i budowa stosunkowo w kazdym gazniku jest taka sama. moze na poczatku wyda ci sie nieco skomplikowane, ale uwierz ze na prawde nie ma tam co pomylic. jezeli masz troche smykalki do mechaniki to smialo sie zato bierz- rozloz sobie duza biala szmate i rozbieraj srubka po srubce. nie omijak w wykrecaniu zadnej, bo moze ci sie to odbic tym ze akurat tam bedzie syf i moto bnedzie jezdzilo tak samo. a troche ja tych gaznikow przedmuchalem juz...