Skocz do zawartości

Pare pytań o silniku Yamaha XJ 900 S DIV


haryb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pare pytań do fachowców:)

Chodzi o silnik Yamaha XJ900 S Diversion 96 r.

1.Czy żeby zdjąć - rozpołowić silnik nalezy zdjąć także cylindry?

ktos mi kiedy mówił że Yamahy często tak maja ze maja jakaś jedną śrube "schowaną" pod cylindrami która także skręca połówki?! Ale nie wiem czy to prawda i czy tak jest w moim silniku?

 

2. Czy w połowie silnika jest jakas uszczelka? Czy jest skadany na "dopasowanie" bez uszczelki?

3. Ile jest ślizgaczy na wstępnym łancuszku przeniesienia napędu?

4. Czy istnieje w tym silniku jakis napinacz łancuszka wstępnego, pierwotnego? A jesli tak to czy można go jakoś wyregulować - cos jak w stylu napinacz łańcuszka rozrzadu ?

 

pozdro

haryb :)

www.haryb.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...