Skocz do zawartości

altek w dnieprze-montaż


dawidiusz25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich po dłuzszej przerwie:)mam pytanko czy przerabiał ktoś prądnice w dnieprze na altek?od malucha albo inny?prosiłbym o info.jak to zrobić,jak zamontować ten altek-np.z malczana!jak wyprowadzić zębatke napędzającą z bloku silnika?słyszałem że można starą prądnice przeciąc i w tym kierunku kombinować!ale nie zabardzo wiem jak to zrobić,dlatego wole popytać!

ps.na orginalny altek narazie mnie nie stać:(

dzięki za wszelką pomoc!:)

 

sorki pomyliłem działy... :bigrazz: ten temat miał być w dziale technika!sorki raz jeszcze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich po dłuzszej przerwie:)mam pytanko czy przerabiał ktoś prądnice w dnieprze na altek?od malucha albo inny?prosiłbym o info.jak to zrobić,jak zamontować ten altek-np.z malczana!jak wyprowadzić zębatke napędzającą z bloku silnika?słyszałem że można starą prądnice przeciąc i w tym kierunku kombinować!ale nie zabardzo wiem jak to zrobić,dlatego wole popytać!

ps.na orginalny altek narazie mnie nie stać:)

dzięki za wszelką pomoc!:D

 

sorki pomyliłem działy... :icon_rolleyes: ten temat miał być w dziale technika!sorki raz jeszcze!

Człowieku - nie przerabiaj oryginalnej prądnicy!!!!!!

Zmień szczotki, łożyska, sprawdź wirnik, i zamontuj dobry regulator. Prądnica będzie chodzić jak złoto (wiem, bo sam mam K-650 i jeżdżę na 6V);

Wstawisz alternator, to z "górnej Kaśki" zrobisz sobie "kundla wieprza";

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paolo a ty dalej swoje.. :icon_evil: ja mam dosyc pradnic.. 2 przezyly i mimo zabiegow wszelakich... !!!!!

 

a z drugiej strony nie chce jechac po ciemku i miec swiatla, jakby ktos do lampy swieczke wstawil...

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paolo a ty dalej swoje.. :) ja mam dosyc pradnic.. 2 przezyly i mimo zabiegow wszelakich... !!!!!

 

a z drugiej strony nie chce jechac po ciemku i miec swiatla, jakby ktos do lampy swieczke wstawil...

 

Goska

Widzisz - byłaś u mnie dzisiaj - mogliśmy się przejechać;

Pokazałbym Ci jak świecą światła na 6V (mam założony wkład optyczny od ETZ, i standardową żarówkę 6V 35/35W - oraz w końcu dobry regulator napięcia);

Wcześniej miałem H4, ale przez stary regulator "zagotowała się" (jednak dopóki regler nie zaczął szwankować "halogenik" świecił jak w aucie, a prądnica zachowywała się normalnie :icon_evil: );

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jakie sa u ciebie swiatla- pamietam chodzby z radawy- dla porownania- do urala rhotaxxa sie nie umywaja :)

 

nie wiem co bylo z moimi pradnicami, ale szlag predzej cie trafi zanim one dawaly by nalezyty i dobry prad. jak pisalam wyzej- swieczka zamiast swiatel- strach w nocy jechac.

 

z reszta.. rusa trzeba ucywilizowac jezeli chodzi o technike- by chcial jechac daleko i sprawnie :]

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz - byłaś u mnie dzisiaj - mogliśmy się przejechać;

Pokazałbym Ci jak świecą światła na 6V (mam założony wkład optyczny od ETZ, i standardową żarówkę 6V 35/35W - oraz w końcu dobry regulator napięcia);

Wcześniej miałem H4, ale przez stary regulator "zagotowała się" (jednak dopóki regler nie zaczął szwankować "halogenik" świecił jak w aucie, a prądnica zachowywała się normalnie :D );

Wlasnie, w rusie oryginaly sa tak dlugo dobre jak dlugo dzialaja a czasami dzialaja bardzo krotko. ;) Na oryginalnej nie podepniesz juz dodatkowych odbiornikow a czasami sie przydaje. W drodze na Elefanta na pradnicy z PF 126p mialem powieszone pelne oswietlenie motocykla+szperacz halogen ktory praktycznie w nocy i w mglach caly czas swiecil i dodatkowe podgrzewane manetki kierownicy (wyrob made in home). Zadnych problemow z ladowaniem.

A pradnice mozna wstawic bez dotykania bloku silnika

Kol. Dawidiusz, moze jesli ktos zechce zamieni sie z Toba na bloki silnika pod alternator. ja bym z checia zamienil sie na takie bloki od Urala (oddam blok pod altek za blok pod pradnice ale nie kombinowany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo wszystkim za info.narazie pozostaje(przynajmniej do kwietnia)na prądnicy!za miesiąc może mniej instaluje takie coś---http://elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_ural.html-chodzi mi o ten- STS -116N Standardowy - 80 zł

jak zainstaluje to podziele sie spostrzeżeniami!dzięki wszystkim raz jeszcze za zainteresownie:)

ps.może ma ktoś takie coś?albo słyszał o tym!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo wszystkim za info.narazie pozostaje(przynajmniej do kwietnia)na prądnicy!za miesiąc może mniej instaluje takie coś---http://elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_ural.html-chodzi mi o ten- STS -116N Standardowy - 80 zł

jak zainstaluje to podziele sie spostrzeżeniami!dzięki wszystkim raz jeszcze za zainteresownie:)

ps.może ma ktoś takie coś?albo słyszał o tym!?

Za ta cene nie warto. Jesli umiesz trzymac lutownice i czytac schematy to takie cos zrobisz za okolo 15-20 zl. To sa proste "wzmacniacze" iskry gdzie wciaz elementem sterujacym jest styk przerywacza. Lepszym rozwiazaniem sa bezsykowe moduly ale tez sa drozszym rozwiazaniem. Ja smigam na tym uproszczonym modelu elektronika i przerywacz zrobinym samodzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc- nic sie nie przejmuj MOC'u najwyzej przeniesie.

 

na maila wysylam ci od A do Z przerobke na pradnice z malucha.

 

Goska

Goska czyżbyś rozpowszechniała moje opracowanie? :buttrock: wisisz browar :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to jak na razie moje opracowanie chodzi po necie. No ale ciesz sie że może to sie komus przydać. A tak przy okazji to może być Lech Premium albo Żuberek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za te wypowiedzi!napisze jeszcze to co usłyszałem od znajomego co ma Kasie!(niestety wyjechał do rajchu napędzać tam gospodarke..)więc tak;przeciął orginalną prądnice ,zmniejszył ją o połowe i zamontował na niej koło pasowe napędzające alternator!!widziałem takie rozwiązanie na zlocie w Bielsku(był tam ktoś z szanownego grona??)tyle że nie zdążyłem mu się dokładnie przyglądnąć!i powolutku będe zabierał się za to rozwiązanie!jak mi się uda to zrobić to podziele się uwagami...!pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...