kaziksem Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 witamdziś zauważyłem na szkiełku od poziomu oleju w swojej kawie jakiś dziwny nalot.chcąc dolać oleju na korku też była jakaś taka biała mazia oleista.dodam żo motor kupiłem dość niedawno i wymieniłem olej.nie bardzo mam pojęcie co to może byc.może ktoś coś takiego kiedyś miał????pozdr........... chciałem jeszcze dodać że własnie byłem w garażu i coś mi ten korek od wlewu benzyną zalatuje.niedawno malowałem zbiornik i mam nieszczelny kranik. czy ta mazia to może być benzyna z olejem??a jeszcze jedno, oleju nie dobyło jest nawet mniej niż było.nie ma minimum i dlatego chciałem dolać.pomocy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Kondensacja pary wodnej z olejem.Wybierz sie na dluzsza przejazdzke i zniknie.Koniecznie napraw kranik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziksem Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 czyli co adam nic se zabardzo z tego nie robić??bo ja zaczełem przeżywać że coś poważniego się dzieje.mam nadzieje że masz rację bo właśnie na dłuższej przejarzdzce to ja już dawno nie byłem motor stoi w garazu i tylko tam jest odpalanu na jakiś czas i tyle. jak możesz napisz mi jeszcze coś z tym kranikiem.co się może dziać jak jest nieszczelny.POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Nieszczelny, znaczy sie benzyna cieknie po przekręceniu w obojętnie którą stronę? Jeśli tak, to musisz kupic komplet naprawczy kranika, bo pewnie padła membrana sterująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) Cześćjak zostało rzeczone jest to kondensacja. W swojej kawce jeszcze takiego nie stwierdziłem ale jeszcze nie latałem na niej na prawdziwym zimnie. Przedtem miałem enduro Cagive W16 600 chłodzona powietrzem i olejem - jak temperatura spadała tak poniżej 10 stopni to na oku miałem permanentnynalot nalot, który utrzymywał sie przez cała zimę (o dzięki ci Panie za bezśnieżne zimy)- czasem znikał po dobrym rozgrzaniu silnika na mieście lub w lasku. W lecie nie występowało takie coś. Jest to normalne. Także bez obaw - niektórzy tylko twierdzą żeby po zimie zmienić olej jak sie śmigało z powodu tego że więcej tej kondensacji. Pozdro Edytowane 5 Października 2007 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) Nieszczelny, znaczy sie benzyna cieknie po przekręceniu w obojętnie którą stronę? Jeśli tak, to musisz kupic komplet naprawczy kranika, bo pewnie padła membrana sterująca. W zx-6r 2000 nie ma podciśnieniowego kranika. -- pzdry Edytowane 6 Października 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.