gugus Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 zamierzam kupic aprilie rx... no i sprzedawca twierdzi, ze motorower ma problem w pracy przy niskich obrotach wiec trzeba dawac duzo gazu zeby nie zgasl... ale jak utrzymuje sie wysokie obroty to jakos idzie jechac... mam pytanie... jak wszechstronny moze byc taki problem? gaznik? zaplon? no i czy duzo moglaby kosztowac taka naprawa... dodam ze motorower nie jesty tani... prosze o porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 kompresja, czyli po prostu wymiana tloka (markowy 400zł) i szlif (50zł)robocizna w serwisie okolo 100-150zł dla swietego spokoju manometr w reke i mierzymy. mozliwe ze zapchany gaznik(dysza wolnych) ale watpie. w 2t kompresja to podstawa. albo inaczej- po rozgrzaniu problem powinien zanikac chociaz czesciowo- jesli nie to tlok dojechany. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) dzieki za odp... no to oplaca sie w to pakowac? a markowy tlok tzn jakiej firmy? Edytowane 3 Października 2007 przez gugus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ktory rok jaki stan opisz cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 rok 2002, stan wizualnie b. dobry... ale 15k przebieg wiec nie ma co sie dziwic, ze moze cos byc juz z silnikiem byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 no to czas najwyzszy remont gory silnika. zakladam, ze przebieg 15k jest oryginalny, wiec lozyska na wale i zimmeringi powinny byc jeszcze ok, wiec raczej nie ma co sie z tym dziac wiecej... jezeli cena atrakcyjna i stan bardzo dobry to mozna sie w to ladowac, ale to trzeba by samemu zobaczyc co i jak zeby podjac decyzje... tlok dobry= vertex, wossner lub oryginal. chociaz ja na position`ie za 100zł zrobilem 10 tysiecy na NS1... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) sam tlok by wystarczyl czy musialbym zmieniac tez cylinder? bo jak widze ze tloki z dobrej firmy kosztuja tyle samo a nawet wiecej niz caly komplet (tlok, cylinder, pierscienie) jakies nizenanej firmy no wiec co zrobic? co myslicie o czyms takim... nie mam zbyt duzo kasy... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M488336 Edytowane 3 Października 2007 przez gugus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 nie cylindra nie łożyska na wale zimeringi i szlif cylindra tak jak kolega mówił i jakiś dobry tłok kuty oczywiście chyba ze jakiś za 170 wylewany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 pafcio skumalem nie chodzi ci o co. ze niby simmeringi ma wymieniac? cylinder jezeli nie bedzie mial duzego owalu(zalozmy ok 0.02mm) i stozka (tez nie wiecej) to mozna poleciec bez szlifu cylindra. ale ja bym dolozyl juz te 50zł i mial pewnosc tego na cvzym sie lata. koszty naprawy wg tego co mowisz to dobry tlok- zakladam ze ok 400zł plus szlif 50zł plus uszczelki. w 500zł powinienes sie zmiescic. napisz do kogos z allegro po ile chca za tlok do twojego modelu na pierwszy szlif(takowy zakladam) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) mam jeszcze jedno pytabie odnosnie aprilii rx ma ona silnik 2T, ale mieszanke musze sam odpowiednio mieszac czy wlewam osobno olej i benzyne i sa altomatycznie mieszane? jaka jest roznica miedzy tanimi tlokami a tymi dobrymi? maja wieksza zywotnosc, wieksza moc czy co? Edytowane 4 Października 2007 przez gugus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 powinna miec dozownik- olej lejesz do zbiorniczka pewnie pod siedzeniem, a paliwo czyste, w kruccu ssacym nastepuje samoczynne mieszanie. co do tanich tlokow to sa one wykonane z gorszych materialow i z natury wytrzymuja mniej. nalezy tez o nie bardziej dbac. ja na tloku za 100 zł przejechałem na ns1 (wykreca do 13 nieraz 14 tys rpm) 10 tysiecy kilometrow. docieralem jednak dwa tysiace kilometrow, zas tlok zepsulem z wlasnej glupoty, takto jeszcze by polatal. ja jednak chyba jestem jakis "cudowny" bo zywotnosc takich tlokow szanowni forumowicze szacuja na jakies 2-3 tysiace kilometrow, no a ja zrobilem kilka razy tyle. tloki po 400zł lataja duzo wiecej- remont co jakies 15 tys. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 mam jeszcze ostatnie pytanie... mam okolo 1.8 m wzrostu, waze okolo 60 kg i mowie ze nie jestem zbyt silny mam 15 lat i podniose moze z 50kg na klate... czy dalbym sobie rade z taka aprilia rx 50? czy bd problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) mam jeszcze ostatnie pytanie... mam okolo 1.8 m wzrostu, waze okolo 60 kg i mowie ze nie jestem zbyt silny mam 15 lat i podniose moze z 50kg na klate... czy dalbym sobie rade z taka aprilia rx 50? czy bd problemy?Ty byś sobie chłopie z dobrą 125 dał rade bez najmniejszych problemów. Zastanów sie czy motorower to jest napewno rozwiązanie dla 15 latka z 180cm wzrostu :icon_mrgreen: Ja jak miałem 15 lat miałem 185 i jezdziłem Hondą MTX 125r :icon_mrgreen: z tym ze no wiadomo prawojazdy zrobiłem na A1 dopiero jak miałem 16lat Edytowane 5 Października 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 niestety... z roznych przyczyn na razie moge pobawic sie tylko motorowerem.. tak jak mowiles za rok zamierzam zrobic a1 i wtedy go sprzedam i kupie cos wiekszego..;. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugus Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 sorry za podwojny post, ale chcialem odswiezyc temat...mam takie pytanie jaka belte powinienem lAC DO NIEGO? 95 CZY 98? NO i jaki olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.