pit Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Trzeba znać angielski techniczny i mieć spore pojecie o mechanice i elektronice :bigrazz: Kiedyś 2 tygodnie zajęło mi domyślenie się co znaczy "locking agent" - "klej anaerobowy"(tłumaczenie nie dosłowne :cool: ) :bigrazz: Swoja drogą kontrolka FI powinna wymrygać kod błędu już teraz bez wprowadzania w tryb serwisowy? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Swoja drogą kontrolka FI powinna wymrygać kod błędu już teraz bez wprowadzania w tryb serwisowy? Nie, jeśli silnik pracuje a kotrolka się świeci to znaczy, że nie jest to żaden z kluczowych problemów, przy których wtrysk jest odłączany (silnik nie będzie pracował). Dopiero po wprowadzeniu w tzw. "dealer mode" (tryb serwisowy) kontrolka poda sekwencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) Ściągnij serwisówkę tam znajdziesz tablicę kodową błędów. Może to być totalna błahostka, nie łączący styk przerwany gumowy szlauf . W f4 miałem taki przypadek moto kopciło na czarno i strzelało z wydechu jak oszalałe. Kod błędu FI wskazywał na problem z map sensorem. Okazało się że był zagięty szlauf który do nie go dochodził. Po wyprostowaniu problem zniknął....a u mnie była podobna sytuacja jak wymieniałem napinacz, tylko że ja zaponiałem założyć ten szlauf :icon_mrgreen: EDIT: sry za :D Edytowane 4 Października 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.