Skocz do zawartości

gsx 1000 k4 szwankuje


JAMALA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba znać angielski techniczny i mieć spore pojecie o mechanice i elektronice :bigrazz:

Kiedyś 2 tygodnie zajęło mi domyślenie się co znaczy "locking agent" - "klej anaerobowy"(tłumaczenie nie dosłowne :cool: ) :bigrazz:

Swoja drogą kontrolka FI powinna wymrygać kod błędu już teraz bez wprowadzania w tryb serwisowy?

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja drogą kontrolka FI powinna wymrygać kod błędu już teraz bez wprowadzania w tryb serwisowy?

 

Nie, jeśli silnik pracuje a kotrolka się świeci to znaczy, że nie jest to żaden z kluczowych problemów, przy których wtrysk jest odłączany (silnik nie będzie pracował).

 

Dopiero po wprowadzeniu w tzw. "dealer mode" (tryb serwisowy) kontrolka poda sekwencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij serwisówkę tam znajdziesz tablicę kodową błędów. Może to być totalna błahostka, nie łączący styk przerwany gumowy szlauf . W f4 miałem taki przypadek moto kopciło na czarno i strzelało z wydechu jak oszalałe. Kod błędu FI wskazywał na problem z map sensorem. Okazało się że był zagięty szlauf który do nie go dochodził. Po wyprostowaniu problem zniknął.

...a u mnie była podobna sytuacja jak wymieniałem napinacz, tylko że ja zaponiałem założyć ten szlauf :icon_mrgreen:

 

EDIT: sry za :D

Edytowane przez M4NIEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...